تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 دی 1400 - 3:42
کد خبر : 1608

سرپرست شرکت گاز مازندران خبر داد؛

مطالبات ۳۶۵ میلیارد تومانی گاز مازندران از مشترکین

مطالبات ۳۶۵ میلیارد تومانی گاز مازندران از مشترکین
سرپرست شرکت گاز مازندران گفت: میزان مطالبات ما از مشترکین خانگی و صنعتی گاز استان مازندران به 365 میلیارد تومان می‌رسد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان مازندران، “قاسم مایلی رستمی” سرپرست شرکت گاز مازندران با اشاره به اینکه استمرار توسعه گازرسانی به روستاهایی که از نعمت گاز بهره‌مند نیستند، بیان کرد: گازرسانی ۱۷۵ روستا در دست اقدام است، فعالیت گازرسانی ۳۳۲ روستا نیز در سال آینده در دست اجرا داریم، از جمله پروژه نوشهر و چالوس که نیاز به صرف هزار میلیارد تومان هزینه دارد، بخش هزار جریب بهشهر، منطقه پل سفید به ورسک، دوهزار و سه هزار در تنکابن، جواهرده و جنب رودبار، منطقه اشکور و غیره را در دستور کار داریم.

سرپرست شرکت گاز در مازندران در خصوص طرح گازرسانی به منطقه سوادکوه، از تعامل این شرکت با راه و شهرسازی خبر داد و اعلام کرد: فعالیت اجرایی گازرسانی به روستاهای صعب‌العبور این مناطق، سه ماه دیگر آغاز خواهد شد.

مایلی رستمی در بخشی دیگری از سخنانش با اشاره به پلکانی بودن گازبها، اظهار کرد: ما چیزی به ‌نام جریمه برای مشترکین خانگی عملا نداریم، فقط به مشترکانی که بین ۱۵۰ تا ۲۰۰ مترمکعب مصرف دارند بسته های تشویقی یا بخشودگی ارائه داده و از مشترکانی که بیش از ۳۰۰ متر مکعب مصرف دارند گاز بهای واقعی دریافت میکنیم.

وی با اعلام اینکه پله اول تا سوم دهک‌های پایین جامعه و مددجویان هستند، گفت: میانگین افزایش قیمت از پله سوم تا دهم ۴۰ درصد است، در حال حاضر نیز ۳۶۵ میلیارد تومان از بخش خانگی و صنعتی مطالبه داریم که این مبلغ پس از پیامکی شدن قبوض افزایش پیدا کرده است.

مایلی رستمی افزود: مردم پس از دریافت پیامک با ورود به لینک اینترنتی شرکت ملی گاز ایران به نشانی www.nigc-mazandaran.ir میتوانند از مقدار مصرف خود آگاه شوند، بحث جرائم و مشوق‌ها نیز طی دستورالعملی از جانب شورای ملی اقتصاد به شرکت گاز اعلام شده است.

سرپرست شرکت گاز مازندران در خصوص افزایش چند برابری گازبهای مشترکان صنعتی بیان کرد: تغییرات در مبلغ از عهده شرکت ملی گاز خارج بوده و همانطور که گفته شد توسط هیات دولت به تصویب رسیده است.

این مسئول با اشاره به سازوکار این شرکت برای اجرای پروژه‌های گازی، اعلام کرد: همکاران ما برای اجرای شبکه حداکثر دو ماه، برای اجرای انشعابات حداکثر ۱۵ روز و برای نصب کنتور حداکثر ۴۸ ساعت زمان صرف می‌کنند غیر از این باشد قطعا گره‌ای اداری وجود دارد.

وی همچنین از اعطای رایگان کنتورهای جدید و هوشمند به مشترکین خبر داد و گفت: مقاومت این کنتورها بیشتر بوده و ارتقا یافته هستند، بار دیگر جا دارد از صنایع خرد تولیدی بخواهم حتما نسبت به دوگانه سوز کردن بنگاه خود اقدام کنند تا دچار مشکل نشوند‌.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.