تاریخ انتشار : پنجشنبه 28 مرداد 1400 - 19:20
کد خبر : 219

بانک صادرات مازندران پیشگام در واکسیناسیون شبکه بانکی استان

بانک صادرات مازندران پیشگام در واکسیناسیون شبکه بانکی استان
وحید نصیری مدیر شعب بانک صادرات استان در مراسم آغاز طرح واکسیناسیون کارکنان بانک صادرات مازندران اظهار کرد: واکسیناسیون تمامی همکاران پرتلاش بانک صادرات استان ظرف چند روز آینده به انجام خواهد رسید.

به گزارش روابط عمومی بانک صادرات مازندران، وحید نصیری با تأکید بر اهمیت مشتری مداری، فعالیت کارکنان شعب را در شرایط حساس همه‌گیری کووید-۱۹، نشانه ازخودگذشتگی و تعهد به خدمت دانست و افزود: با فراگیری این بیماری همه شئون جامعه، کسب‌وکار و فعالیت‌های اجتماعی درگیر مخاطرات و آسیب‌های فراوانی شده‌اند و در این شرایط حساس، کارکنان نظام بانکی یکی از سخت‌ترین وظایف و مشاغل را بر عهده‌دارند.

وی با اشاره به اینکه تمامی همکاران در شعب بانک صادرات مازندران باوجود همه تهدیدها و آسیب‌های ناشی از کرونا، بدون وقفه در حال ارائه خدمت به مشتریان هستند، گفت: با توجه به نگرانی‌ها در ارتباط با موج پنجم کرونا، شعب بانک یکی از مراکز تجمع مردم است که در صورت رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی می‌تواند بستری برای شیوع کرونا باشد، ازاین‌رو توجه به استفاده از خدمات غیرحضوری بانکی بیش از هرزمانی حائز اهمیت است و می‌تواند به قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا کمک شایانی کند. نصیری افزود: بانک صادرات یکی از بانک‌هایی است که پیش‌ازاین اقدامات گسترده و ارزنده‌ای در زمینه بانکداری الکترونیک انجام داده و با آماده کردن زیرساخت‌های لازم و ارائه خدمات الکترونیکی سریع و آسان، مشتریان را از مراجعه حضوری به شعب بی‌نیاز کرده است.

نصیری مدیر بانک صادرات مازندران در حاشیه‌ی واکسیناسیون کارکنان بانک صادرات مازندران بابیان اینکه کارکنان بانک‌ها جزو گروه‌های پرخطر در معرض ابتلا به ویروس کرونا هستند، ابراز امیدواری کرد شروع این فرآیند آغازی برای احصای سلامت کلیه شهروندان به‌ویژه پرسنل شبکه بانکی کشور باشد. وی بابیان اینکه بر اساس بررسی‌ها احتمال ابتلای یک نفر از پرسنل شبکه بانکی کرونا حدود ۵/۷ برابر یک شهروند معمولی است، گفت: از ابتدای شروع همه‌گیری ویروس کرونا پرسنل بانک‌ها جزو نخستین گروه‌های درگیر بودند و متأسفانه تاکنون تعداد بسیاری از آن‌ها براثر کرونا فوت‌شده‌اند. نصیری تأکید کرد: بنابراین کارکنان شبکه بانکی به دلیل ماهیت شغلی‌شان به‌عنوان یکی از گروه‌های پر ریسک در معرض ابتلا و نیز کانون احتمالی برای سرایت ویروس در سطح جامعه هستند و واکسیناسیون این گروه بسیار ضروری است که به کاهش شیوع کرونا در سطح جامعه نیز کمک خواهد کرد.

نصیری بیان داشت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا، ابتلای کارمندان نظام بانکی رو به افزایش و درنهایت، آمار جان‌باختگان ناشی از ابتلا به این ویروس ناشناخته، نظام بانکی را رکورددار تلفات در میان مشاغل دولتی ‌نمود.

وی خاطرنشان کرد: از آغازین روزهای شیوع این بیماری تاکنون علیرغم انجام اقدامات و تمهیدات پیشگیرانه به دلیل شلوغی شعب و مراجعه بیش‌ازاندازه مشتریان با سطح پایین اجرای پروتکل‌های بهداشتی از یک‌سو و نبود فرهنگ استفاده از بانکداری الکترونیکی و نبود زیرساخت‌ها بسیاری از کارکنان نظام بانکی را در معرض ابتلای به این ویروس قرارداد.

مدیر شعب بانک صادرات مازندران افزود: شعب بانک‌ها به علت مراجعه گسترده مشتریان با سطوح مختلف فرهنگی و اجتماعی و همین‌طور فضای بسته و بعضاً محیط کوچک شعب باعث ابتلای بیش‌ازپیش مشتریان و کارکنان بانک‌ها و خانواده‌های آنان گردید که آمار مبتلایان کارکنان و خانواده آنان نشان‌دهنده این وضعیت است.

وی در پایان سخنانش بابیان اینکه کارکنان خدوم و زحمتکش بانک صادرات مازندران همیشه در صف اول اقتدار و شکوفایی اقتصاد استان و خدمت روزمره به مردم شریف این دیار سرسبز بوده و هستند افزود: به‌منظور جلوگیری از ابتلای مشتریان مراجعه‌کننده و خانواده‌های کارکنان مقدمات واکسیناسیون برای کارکنان مجموعه بانک صادرات فراهم‌شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.