تاریخ انتشار : پنجشنبه 4 آذر 1400 - 22:11
کد خبر : 1342

معاون برنامه‌ریزی مدیریت و توسعه منابع بیمه سلامت کشور؛

پیگیر استقرار کامل نسخه‌نویسی و نسخه‌پیچی الکترونیک هستیم

پیگیر استقرار کامل نسخه‌نویسی و نسخه‌پیچی الکترونیک هستیم
رنجبران گفت: بر اساس قانون بودجه ۱۴۰۰، اواخر سال جاری آخرین فرصت استقرار کامل نسخه‌نویسی و نسخه‌پیچی الکترونیک تعیین‌شده و سازمان خود را برای بهره‌برداری از این طرح آماده کرده است.

دکتر حسین رنجبران در آئین تکریم و معارفه مدیران بیمه سلامت استان مازندران ضمن گرامیداشت هفته بسیج و تشریح برخی اقدامات بسیج در عرصه‌های مختلف نظام، اظهار کرد: بسیج یک تفکر است و امید دارم با تفکر بسیجی در مسیر زندگی و مأموریت‌های اداری خود شکست‌ناپذیر باشیم.

معاون برنامه‌ریزی مدیریت و توسعه منابع بیمه سلامت کشور بابیان اینکه ۴۲ میلیون نفر ایرانی از خدمات بیمه سلامت بهره‌مند هستند،‌افزود: درواقع بیشتر کسانی که در حقیقت شاید ازنظر تمکن مالی دچار مشکل هستند تحت عنوان بیمه روستایی تحت پوشش این سازمان هستند.

وی بابیان اینکه در کشور ۴۰ هزار موسسه طرف قرارداد داریم که این ۴۲ میلیون نفر را پوشش می‌دهند، گفت: ۴۰ هزار موسسه طرف قرارداد بیمه سلامت برای ارائه خدمات نیازمند آرامش فکری هستند که اجرای طرح‌های الکترونیک بیمه سلامت در راستای این مهم در دست اجراست.

رنجبران اذعان کرد: اقدامات در حال انجام در بحث نظام ارجاع نسخه‌نویسی الکترونیک، پزشک خانواده شهری و… حرکات زیبنده‌ای است  که در این حوزه شاهد آن هستیم.

وی بابیان اینکه مطالبات دانشگاه‌های دولتی و بخش خصوصی را به‌وقت پرداخت می‌کنیم افزود: همکاران سازمان بیمه سلامت و مؤسسات طرف قرارداد موافق هستند که برای بیمارستان‌ها ۴۵ تا دو ماه برای رسیدگی به اسناد و پذیرش نیازمند وقت هستیم اما به‌سرعت با شفاف‌سازی و نظم اداری در حال ارائه خدمات به بیمه‌شدگان هستیم.

رنجبران یادآور شد: در بحث آمار و برنامه‌ریزی در رتبه‌های برتر بین سازمان‌های مختلف کشور قرار داریم و این نتیجه همت والای همکاران سازمان بیمه سلامت در سراسر کشور است.

وی بابیان اینکه تکریم بیمه‌شدگان اولویت و اصل در این سازمان است،‌افزود: خداوند متعال را شاکرم که تکریم ارباب‌رجوع به‌عنوان یک حسن خلق زیبنده در این سازمان ساری و جاری می‌باشد.

رنجبران بابیان اینکه بحث استقرار کامل نسخه‌نویسی و نسخه‌پیچی الکترونیک در دست اقدام است، گفت: تاکنون ۶۷ درصد استقرار در ۳۱ استان محقق شده است.

وی بابیان اینکه همت و تلاش دکتر «رسول ظفرمند» مدیر سابق بیمه سلامت مازندران شایسته تقدیر است ادامه داد: دکتر «محمد میرزایی» مدیر جدید بیمه سلامت مازندران نیز در بحث پزشک خانواده شهری و روستایی خدمات ارزنده‌ای ارائه داده‌اند و امید می‌رود در استان مازندران نیز شاهد خدمات ارزنده  ایشان باشیم.

دکتر رنجبران بیان کرد:‌ در بحث نسخه‌نویسی و نسخه‌پیچی الکترونیک به دنبال تسریع ارائه خدمات به بیمه‌شدگان هستیم همچنین تلاش داریم به پرونده الکترونیک سلامت برسیم و درنهایت در بحث کلی جامعه به دولت الکترونیک برسیم تا مردم از خدمات بیمه‌ای این سازمان بهره‌مند شوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.