تاریخ انتشار : جمعه 16 مهر 1400 - 3:07
کد خبر : 974

مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران مازندران:

اقدامات «بانک دی» شایسته قدردانی است

اقدامات «بانک دی» شایسته قدردانی است
اقدامات بانک دی در زمینه خدمت رسانی به خانواده معزز شهدا و جامعه بزرگ ایثارگری در راستای تحقق رسالت اجتماعی این بانک، مطلوب و شایسته قدردانی است.

مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران مازندران در افتتاح باجه بانک دی (میز خدمت) در ساختمان بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های بابلسر و فریدنکنار بیان داشت: تکریم خانواده معزز شهدا و ایثارگران یکی از ویژگی های برجسته بانک دی می باشد.

حجت الاسلام یوسف پور گفت: اقدامات بانک دی در زمینه خدمت رسانی به خانواده معزز شهدا و جامعه بزرگ ایثارگری در راستای تحقق رسالت اجتماعی این بانک، مطلوب و شایسته قدردانی است.

وی اظهار داشت: افتتاح میز خدمت بانک دی در مراکز بنیاد شهید به جهت اجرای درست وظیفه خدمت‌رسانی به جامعه معزز ایثارگری و گسترش و بهبود کیفیت خدمات بانکداری به این قشر عزیز انجام می شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان مازندران اقدامات بانک دی را در زمینه خدمت رسانی به خانواده معزز شهدا و جامعه بزرگ ایثارگری مطلوب و شایسته قدردانی دانست و گفت: یکی از خدمات ارزشمند بانک دی که در ماه های اخیر ارائه شد، افتتاح میزهای خدمت در سراسر کشور بوده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.