تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 شهریور 1400 - 15:51
کد خبر : 576

فرمانده سپاه مازندران:

واکسیناسیون روزانه ۱۴هزار مازندرانی

واکسیناسیون روزانه ۱۴هزار مازندرانی
فرمانده سپاه مازندران با اشاره به فعالیت ۱۶ مرکز مستقل و ۶ مرکز مشترک برای واکسیناسیون در مازندران، گفت: روزانه ۱۴ هزار نفر در استان واکسینه می شوند.

فرمانده سپاه پاسداران مازندران در افتتاح مرکز واکسیناسیون سپاه شهرستان بابل ضمن تشکر از زحمات کادر درمان اظهار داشت: سپاه پاسداران استان مازندران آمادگی دارد علاوه بر افتتاح ۱۶ مرکز مستقل و ۶ مرکز مشترک، واکسیناسیون در استان مازندران را برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا افزایش دهد.

سردار سیاوش مسلمی گفت: از جمله کارهای برنامه ریزی شده در استان مازندران طرح واکسیناسیون عمومی به همت بسیجیان و جامعه پزشکی در استان است که با افتتاح مرکز بابل ۲۶ مرکز واکسیناسیون تجمعی در سطح استان با همکاری دانشگاه علوم پزشکی راه اندازی شده است.

مسلمی افزود: در حال حاضر روزانه در استان مازندران در یک شیفت کاری ۱۴ هزار نفر واکسینه می‌شوند و طبیعتاً اگر شیفت کاری مراکز واکسیناسیون افزایش پیدا کند و با تأمین واکسن، این تعداد به ۳ برابر افزایش یابد.

وی تأکید کرد: در راستای افزایش مشارکت مردمی و شتاب دهی جهادی به روند واکسیناسیون، باید فرآیند مردمی سازی این موضوع به اوج خود برسد./مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.