تاریخ انتشار : پنجشنبه 4 آذر 1400 - 21:52
کد خبر : 1334

دکتر رسول ظفرمند؛

قدردان رسانه‌ها هستم

قدردان رسانه‌ها هستم
ظفرمند به نقش رسانه‌ها در تحقق اهداف این سازمان و همراه ساختن بیمه‌شدگان با طرح‌های بیمه سلامت اشاره کرد و گفت: رسانه‌ها در دوران حضورم در بیمه سلامت مازندران نقش بسیار مهم و پررنگی در آگاهی بخشی و ارتقاء سلامت به جامعه ایفا کردند.

دکتر رسول ظفرمند بیمه سلامت استان مازندران، ضمن تبریک به مناسبت هفته بسیج و قدردانی از همه مسئولان، نمایندگان و مدیران اظهار کرد: در طول دوران خدمت به‌واسطه تعامل با سایر مسئولان در دستگاه‌های مختلف احساس تنهایی نکردم.  مدیرکل سابق بیمه سلامت استان مازندران ضمن تقدیر از اصحاب رسانه از آن‌ها با عنوان شمع‌های روشنایی‌بخش افکار عمومی یادکرد و گفت: همه این همکاری‌ها سبب شده تا در بیمه سلامت کار به نتیجه برسد.  ظفرمند، ضمن ابراز ناراحتی، از اینکه باید همکاران خود را ترک کند، تأکید کرد: پست و منصب تمام‌شدنی است ولی دوستی‌ها باقی می‌ماند، خدا را شاکرم که در این مدت یک‌بار در مقابل  ارباب‌رجوع و همکارانم نیم‌خیز نبودم و حتی یک‌بار تلفن همراه خودم را یک‌بار خاموش نکردم.

وی اذعان کرد: به لطف خدا به خاطر سهولت دسترسی مردم شهرستان‌ها به خدمات بیمه سلامت در بسیاری از شهرستان‌ها ادارات تأسیس شد، همچنین برای تملک ساختمان برای حضور همکاران با کمک سازمان ساختمان‌های رامسر، چالوس، سوادکوه، فریدونکنار و نوشهر در حال اجرا و تملیک است.

ظفرمند بابیان اینکه خدا را شاکرم چند بار متوالی در جشنواره شهید رجایی رتبه برتر کسب کردیم، عنوان کرد: در بحث شیوع کرونا با تعامل و تلاش مردم با مشکل اجتماعی و کمبود تخت مواجه نبوده‌ایم، ما به‌صورت شبانه‌روزی در دل شب پاسخگوی تلفن بودیم.   وی بابیان اینکه خرسندیم که در بخش آموزش سایر استان‌ها با همکاری دانشگاه‌ها از ظرفیت همکاران ما در مازندران استفاده شد، ادامه داد: قدردان همکاران پزشک خانواده شهری در راستای مقابله با کرونا هستیم درمجموع در مازندران بااینکه دستمان بسته بود با تمام قوا ایستادیم.

مدیرکل سابق بیمه سلامت استان مازندران ضمن درخواست حلالیت از همه، یادآور شد: من از سال ۱۳۹۰ وارد این عرصه شدم کارهای سختی انجام شد، از کسانی که باعث شدند تا امروز آخرین روز کاری‌ام باشد تشکر می‌کنم که این بار سنگین را از دوشم برداشتند.    وی همچنین تأکید کرد: از همه حسن تعاملات و دوستان سازمان تشکر دارم، اما اگر قرار باشد در مورد ظفرمند برچسب بی‌تدبیری و نابلدی بچسبانند به این کار رضایت ندارم.

ظفرمند به همکاری مطلوب همکارانش در اجرای طرح‌های الکترونیک بیمه سلامت در استان اشاره کرد و گفت: به‌واسطه دولت الکترونیک بیمه سلامت، امسال و نیمه دوم سال گذشته با سرعت مطالبات مؤسسات را پرداخت کردیم. وی بیان کرد: شیوع بیماری کرونا کار  الکترونیکی کردن پرونده‌ها سرعت گرفت و تعاملاتمان با بسیاری از مؤسسات بیشتر شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.