تاریخ انتشار : یکشنبه 8 بهمن 1402 - 15:06
کد خبر : 2553

استاندار مازندران:

اجرای ۴۸طرح برای تامین برق پایدار در مازندران

اجرای ۴۸طرح برای تامین برق پایدار در مازندران
حسینی پور به سیاست دولت سیزدهم برای اتمام پروژه های نیمه تمام و به زمین مانده اشاره کرد و گفت: برای تامین برق پایدار و رفع ناترازی در مازندران، ۴۸ طرح برق رسانی با فایناس چینی اجرایی می‌شود.

سیدمحمودحسینی پور-استاندار مازندران در آئین گلنگ زنی خط انتقال برق چهار و شش مداره محمودآباد به رویان به طول ۴۲ کیلومتر و ۱۸۶ کیلومتر مدار به ارزش ۱۰ هزار میلیارد ریال اظهار کرد :خداوند متعال را شاکریم با تدبیر دولت سیزدهم مشکل اساسی مردم و مراکز صنعتی و تولیدی محمودآباد در حوزه برق مرتفع خواهد شد.

وی اجرای طرح تقویت برق محمودآباد به عنوان یکی از ابر پروژه های وزارت نیرو دانست و گفت: با تامین بودجه در دولت مردمی آیت الله سید ابراهیم رئیسی کلنگ خط انتقال برق چهار و شش مداره محمودآباد به رویان در آستانه دهه فجر به زمین زده شد که امیدواریم با سرعت تمام تا خرداد ماه سال آینده این طرح به بهره برداری برسد.

حسینی پور بیان کرد: این پروژه یکی از طرح هایی است که با تحقق آن مشکلات یک سوم مراکز صنعتی و تولیدی شهرستان محمود آباد برطرف می شود و همچنین پایداری برق در کل شهرستان محمود آباد و آمل که مردم سال های سال دچار مشکل بودند، محقق خواهد شد.

وی از برنامه دولت برای تامین برق پایدار در استان مازندران با اجرای ۴۸ طرح خبر داد و یادآورشد: این طرح ها از طریق فاینانس با کشور چین انجام می شود.

بنا بر این گزارش کلنگ زنی مسکن ملی ۴۴۰ واحدی محمود آباد، افتتاح پل گردشگری عابر و کلنگ زنی پل گردشگری ساحلی، بازدید از واحدهای تولیدی گل و گیاه ۹۲ هکتاری، نشست با دهیاران و شورای اسلامی ۸۵ روستای شهرستان محمود آباد در عبدالله آباد، جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان و جلسه شورای اداری استان از جمله برنامه های بیستمین سفر شهرستانی استاندار مازندران به محمود آباد است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.