تاریخ انتشار : شنبه 28 خرداد 1401 - 18:05
کد خبر : 1786

نماینده ولی‌فقیه در مازندران؛

کشاورزی دانش‌بنیان مأموریت مهم جهاد کشاورزی است

کشاورزی دانش‌بنیان مأموریت مهم جهاد کشاورزی است
نماینده ولی‌فقیه در مازندران اظهار کرد: کشاورزی دانش‌بنیان مأموریت مهم جهاد کشاورزی است و در این مسیر باید گام بردارد و طرح و برنامه داشته باشد.

آیت‌الله محمدی لائینی در خطبه این هفته نماز جمعه مرکز مازندران با اشاره به گرامیداشت هفته جهاد کشاورزی گفت: جهاد سازندگی نقش خود را در گستره ایران اسلامی و مناطق محروم و پس‌ازآن در دوران دفاع مقدس به‌عنوان سنگر سازان بی سنگر و امروز در عرصه امنیت غذایی به‌خوبی ایفا کرده است.

وی ادامه داد: کنترل و نظارت بازار کالاهای اساسی در استان به‌خوبی انجام شد و با اجرای طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها، جلوی قاچاق کالاها گرفته شد.

محمدی لائینی افزود: قیمت‌گذاری مناسبی روی گندم انجام شد و رغبت کشاورزان برای کشت و کار این محصول افزایش داشته است.  نماینده ولی‌فقیه در مازندران اظهار کرد: کشاورزی دانش‌بنیان مأموریت مهم جهاد کشاورزی است و در این مسیر باید گام بردارد و طرح و برنامه داشته باشد.

امام‌جمعه شهرستان ساری ادامه داد: کشاورزی باید سازگار با محیط‌زیست باشد و یک و کود به‌اندازه کافی مصرف شود و نهاده‌های ارگانیک برای تولید محصولات کشاورزی استفاده شود.

وی خاطرنشان کرد: تولید محصولات کم آب بر و گلخانه‌ای در دستور کار جهاد کشاورزی قرار گیرد و اقدامات خوبی انجام شود.

محمدی لائینی گفت: از برپایی میز خدمت جهاد کشاورزی در مصلی نماز جمعه ساری و زحمات رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران و همکارانشان در عرصه امنیت غذایی تقدیر می‌کنم.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.