تاریخ انتشار : پنجشنبه 6 بهمن 1401 - 18:22
کد خبر : 2069

دشمن به دنبال اسلامی است که امر به معروف و نهی از منکر نداشته باشد

دشمن به دنبال اسلامی است که امر به معروف و نهی از منکر نداشته باشد
محمدی گفت: استکبار در فضای رسانه ای سعی دارند که بعضی نهادهای مقدس نظام اسلامی را مورد هجمه قراردهند و با این هجمه‌ها به نظام ضربه بزنند اما باید بدانند که ما با این تحریم ها مصمم تر از پیش در رسیدن به اهداف عالیه نظام گام برخواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار حامی شمال از استان مازندران، مهرداد محمدی امروز( ۶بهمن) در نشست خبری با محوریت وجود نام ستاد امربه معروف و نهی از منکر کشور در لیست تحریم های پارلمان اروپا ضمن گرامیداشت یاد و نام ۴۱شهید حماسه مردمی ششم بهمن آمل با بیان اینکه رژیم منحوس پهلوی به همت و اراده ملت ایران اسلامی و با هدایت و راهبری امام خمینی(ره) از این مرز و بوم به بیرون رانده شد، اظهار کرد: به فرموده رهبری حفظ انقلاب اسلامی بزرگترین معروف است که باید مورد توجه همگان باشد.

دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان مازندران به جنگ ترکیبی دشمن علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره و بیان کرد: قیام مردم آمل در ششم بهمن سال ۶۰یکی از نمونه های مهم بوده که این مردم تلاش کردند که در مقابل پروژه ضربه زدن به نظام و انقلاب اسلامی به شایستگی ایستادگی نمایند.

وی با بیان اینکه در چهار سال اخیر دشمن برای سرنگونی انقلاب اسلامی سرمایه گذاری هنگفتی انجام داده، افزود: جنگ ترکیبی رسانه ای که امروز شاهدیم محصول اتاق فکر دولت های مشترک اروپا و آمریکا است.

محمدی با بیان اینکه ترور شخصیت مقام معظم رهبری، خشونت و اغتشاشات، سازماندهی ارازل و اوباش و اشرار، جنگ مذهبی و… از جمله اقدامات دشمن برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی به شمار می رود، گفت: همچنین در این جنگ ترکیبی، تحریم اقتصادی را شاهد بودیم که دشمن از هر حربه ای برای تحریک  و حتی تهدید مردم به اعتصاب استفاده کرد، اما کسبه، کارگران، کامیون دارن و…با اعتصابات و تعطیلی کارخانجات و مغازه ها همراهی نکردند که نهایتا دشمن توسط آشوبگران و فریب خوردگان داخلی دست به اقدامات ساختار شکنانه ای زد.

وی به حضور نام ستاد امربه معروف و نهی از منکر کشور در لیست تحریم پارلمان اروپا اشاره کرد و افزود: فهرست تحریم های منتشر یافته پارلمان اروپا که مدعی مبارزه با تروریسم است، و پروژه رسانه ای آن بر علیه ستاد و دبیر امر به معروف و نهی از منکر کشور و همچنین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، کینه از پروژه شکست خورده اغتشاشات اخیر در کشور است.

محمدی خاطرنشان شد: گفت: دشمن وقتی بر روی یک مجموعه و یا فردی حساس می شود، او را تحریم و یا تخریب می کند، نشانگر آن است که آن مجموعه و یا آن فرد مؤثر بوده است.

وی اذعان کرد:دشمنان نظام اسلامی در فضای رسانه ای سعی دارند که بعضی نهادهای مقدس نظام اسلامی را مورد هجمه قراردهند و با این هجمه‌ها به نظام ضربه بزنند اما باید بدانند که ما با این تحریم ها مصمم تر از پیش در رسیدن به اهداف عالیه نظام گام برخواهیم داشت.

دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان مازندران از سازمان یونسکو بعنوان یک سازمان به ظاهر فرهنگی یاد کرد و گفت: معتقدم این سازمان یک سازمان امر به منکر و نهی به معروف است. همانند سند ۲۰۳۰که تلاش داشتند در بدنه آموزش و پرورش ایران اسلامی نفوذ کنند که به درایت رهبری جلوی این سند گرفته شده است.البته رگه هایی از این سند در بدنه نظام تعلیم و تربیت کشور رخنه کرده که تلاش داریم جلوی اجرایی شدن سیاست های این سند گرفته شود.

وی با تاکید براینکه والدین دانش آموزان باید نسبت به ترویج بی بندباری که در ذیل سند ۲۰۳۰ در حال اجرایی شدن است حساس باشند، ادامه داد: دشمن به دنبال اسلامی است که امر به معروف و نهی از منکر نداشته باشد.

محمدی ضمن تشریح اقدامات ستاد امربه معروف و نهی از منکر در حوزه فرهنگ، از فعالیت ۵۰تشکل با محوریت عفاف و حجاب در حوزه ایجابی خبر داد و گفت: ۴۰۰شورای امربه معروف ونهی ازمنکر نیز در محلات و مساجد درحال فعالیت هستند. احصای مشکلات و آسیب های محلات و رفع این آسیب ها و معضلات با محوریت امام محله توسط این شوراها درحال انجام است.

وی به فعالیت تشکل های تخصصی احیاگران امربه معروف و نهی از منکر در استان اشاره کرد و افزود: بیش از ۳۰۰تشکل تخصصی در حوزه های هنر و رسانه، عفاف و حجاب، محیط زیست، زمین خواری و… فعالیت می کنند.

محمدی با بیان اینکه ظرفیت رسانه یک ظرفیت مغتنم و مناسب برای مطالبه گری است، گفت: پسماند، اخلاس، ارز و… از جمله حوزه هایی است که نیازمند مطالبه گری است و ستاد امربه معروف و نهی از منکر نیز از رسانه های مطالبه گر در این عرصه ها حمایت خواهد کرد.

وی با بیان اینکه بسیج با ستاد امربه معروف و نهی از منکر فعالیت درخورتحسینی دارد، افزود: تذکر لسانی و آموزش آمران به معروف و ناهیان از منکر برای تذکر لسانی درست و به موقع به همت سازمان بسیج مستضعفین درحال اجرایی شدن است.

محمدی به ایام نوروز و حضور مسافران و گردشگران از اقصی نقاط کشور در مازندران اشاره کرد و گفت: انتظار داریم مسافران و گردشگران در زمان حضور در این خطه از شمال کشور رعایت حال مردم بومی این استان را نمایند و حفظ شئون اسلامی و فرهنگی را مورد توجه داشته باشند.

وی با بیان اینکه زیرساخت های فرهنگی در اماکن گردشگری استان وجود ندارد و از مسئولین امر انتظار می رود این زیرساخت ها در سواحل و جنگل های استان با هدف استفاده درست از این مواهب الهی ایجاد شود.

محمدی از پلمپ واحدهای صنفی که رعایت شئونات اسلامی را مورد توجه ندارند خبر داد و گفت: تلاش داریم طرح ناظر ۲باقوت در سطح اماکن، واحد های صنفی و فروشگاه های زنجیره ای اجرا شود.

وی با بیان اینکه طرح ناظر سه و چهر نیز برای نظارت بر فضای مجازی و رسانه و اماکن عمومی در دستور کار داریم.

محمدی با تاکید به اینکه در طرح جامع عفاف و حجاب به دنبال تبدیل شدن جرم به جریمه هستیم، گفت: د راین طرح به دنبال جرم نگاری نیستیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.