تاریخ انتشار : سه شنبه 7 دی 1400 - 22:22
کد خبر : 1526

کمک ۳۰۰ میلیون تومانی خیرین نکایی به خانواده‌های زندانیان

کمک ۳۰۰ میلیون تومانی خیرین نکایی به خانواده‌های زندانیان
مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان نکا از کمک خیران نیکوکار به 50 خانواده زندانی این شهرستان خبر داد.

حسن محمدپورگفت: در آستانه شب یلدا ۵۰ سبد کالایی در بین خانواده‌های نیازمند تحت پوشش انجمن حمایت زندانیان نکا توزیع شد. مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان نکا، در حاشیه توزیع بسته‌های حمایتی برای خانواده‌های زندانیان در فاطمیه این شهرستان که با حضور امام‌جمعه، دادستان نکا و اعضای این انجمن برگزار شد گفت: برای تهیه این سبدهای کالایی به همت خیرین و خیراندیش انجمن ۳۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

محمدپورآکردی بابیان اینکه در کنار این سبدهای کالا مبالغی هم به خانواده‌های تحت پوشش کمک نقدی می‌شود افزود: امسال انجمن حمایت از زندانیان نکا شاهد کرم و بخشش خیرین و آزادی ۲۱ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد و بخشی هم ضرر و زیان مالی در جرائم عمد هستیم که با حمایت مالی ۱۸۰۰ میلیون ریالی خیرین از بند زندان رهایی پیدا نمودند. وی گفت: کمک به خانواده زندانیان یکی از اولویت‌های انجمن است و مشارکت مردمی در نهادینه‌سازی این فرهنگ نقش مهمی دارد و می‌تواند بخش مهمی از دغدغه‌های خانواده زندانیان را مرتفع سازد.

وی ضمن قدردانی از اقدام انسان دوستانه خیرین نیکوکار، گفت: روند کمک به خانواده زندانی در شهرستان نکا هرروز رو به افزایش است و امیدواریم این اقدامات معنوی و کمک‌های خیرخواهانه کمی از آلام و دغدغه‌های فرزندان و همسران زندانی بکاهد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.