تاریخ انتشار : پنجشنبه 1 مهر 1400 - 0:27
کد خبر : 791

مادر شهید «ظفرمند» آسمانی شد

مادر شهید «ظفرمند» آسمانی شد
گروه رسانه‌ای «حامی شمال» با صدور پیامی درگذشت مرحومه حاجیه شاه صنم احمدی مادر گران‌قدر شهید والامقام ظفر ظفرمند را تسلیت گفت.

پیام تسلیت گروه رسانه‌ای «حامی شمال» در پی درگذشت مادر شهید والامقام ظفر ظفرمند

گروه رسانه‌ای «حامی شمال» با صدور پیامی درگذشت مرحومه حاجیه شاه صنم احمدی مادر گران‌قدر شهید والامقام ظفر ظفرمند را تسلیت گفت.

متن پیام گروه رسانه‌ای «حامی شمال» بدین شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

درگذشت مرحومه‌ی مغفوره حاجیه شاه صنم احمدی مادر گران‌قدر شهید والامقام ظفر ظفرمند دلاور دلیر روزهای سخت جنگ موجب تأثر و تألم فراوان شد.

شیر زنان ایران عزیز اسطوره‌های صبر و ‌مقاومت هستند که در دامان خود فرزندانی غیرتمند و شجاع پرورش دادند و در راه دین و میهن آنان را به قربانگاه عشق و ایثار فرستادند و در فراقشان چون کوه ایستادند. امروز عزت، سربلندی و دوام میهن عزیزمان را مدیون این‌چنین عزیزانی هستیم و تاریخ ایثار و ازجان‌گذشتگی‌شان را فراموش نخواهد کرد.

گروه رسانه‌ای «حامی شمال» ضایعه فراق این بانوی مکرمه را به مردم غیور استان؛ خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، خانواده محترم ایشان به ویژه دکتر رسول ظفرمند مدیرکل بیمه سلامت استان مازندران تسلیت عرض می‌نماید و از خداوند تبارک‌وتعالی برای بازماندگان صبر و برای آن مادر فداکار رحمت واسعه‌ی الهی را آرزومند است.

گروه رسانه‌ای «حامی شمال»

گیلان-مازندران-گلستان-سمنان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.