تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 شهریور 1400 - 21:39
کد خبر : 509

مدیرکل بیمه سلامت مازندران؛

سازمان های بیمه گر پشتیبان مدافعان سلامت هستند

سازمان های بیمه گر پشتیبان مدافعان سلامت هستند
ظفرمند برلزوم تکمیل شدن زیرساخت های پزشک خانواده تاکید کرد و گفت: در بحث پزشک خانواده شهری باوجود مشکلات اجرایی و ضعف حمایت وزارت بهداشت از این طرح، سازمان‌های بیمه گر با هم‌افزایی کمک کردند که این طرح اجرا شود.

رسول ظفرمند امروز در مراسم روز پزشک و تجلیل از جامعه پزشکی و داروسازان که با حضور مدیر عامل بیمه سلامت کشور در اداره کل بیمه سلامت مازندران برگزاشد، ضمن قدردانی از تلاش های شبانه روزی کادر درمان برای فعالیت در جبهه مقابله با کرونا بیان کرد: خرسندیم که قاطبه پزشکان، افرادی متعهد و با انگیزه خدمت به مردم هستند و با بیمار و همراه بیمار که نوعا دچار سختی و درد هستند به نحو شایسته برخورد می‌کنند.

مدیرکل بیمه سلامت مازندران با بیان اینکه گرامیداشت روز پزشک و داروساز فرصت مناسبی است تا بار دیگر از سپید جامگانی که با مجاهدت و ایثار شان جانی تازه به جامعه می بخشند علی الخصوص از جانفشانی ها و خدمات کادر درمان کشور در این روزهای سخت مبارزه با کرونا تقدیر و تشکر شود، اذعان کرد: خوشبختانه شورای هماهنگی سازمان‌های بیمه‌گر استان در تعامل خوبی با دانشگاه و پزشکان قرار دارند.

وی برلزوم تکمیل شدن زیرساخت های پزشک خانواده تاکید کرد و افزود: در بحث پزشک خانواده شهری باوجود مشکلات اجرایی و ضعف حمایت وزارت بهداشت از این طرح، سازمان‌های بیمه گر با هم‌افزایی کمک کردند که این طرح اجرا شود.

ظفرمند ادامه داد: خرسندیم که این تعامل با پزشکان در بیمارستان‌ها همزمان با شیوع کرونا بوده است، بیمه‌های تامین اجتماعی، بیمه مسلح و سلامت در تعامل با دوستانمان در بخش‌های مختلف ارائه خدمت بودند.

مدیرکل بیمه سلامت مازندران خاطرنشان کرد: در همه امور بیمه‌ای شاهد تجمیع رای و نظر بودیم، سازمان‌های بیمه‌گر در تلاش هستند تا با نزدیک کردن دستورالعمل‌ها همکارانمان در ارائه خدمت کمترین مشکل را داشته باشند.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جان بر کف حوزه سلامت و مدافعان سلامت، گفت: پاداش این عزیزان تنها نزد خدا است. لازم به ذکر است در خاتمه این مراسم به صورت نمادین  از تعدادی از همکاران پزشک به‌عنوان نماینده پزشکان عرصه سلامت قدردانی شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.