تاریخ انتشار : دوشنبه 24 مرداد 1401 - 2:35
کد خبر : 1882

مدیرعامل بانک صادرات ایران:

مانع زدایی از تولید در دستور کار قرار دارد

مانع زدایی از تولید در دستور کار قرار دارد
هم‌زمان با سفر سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارائی به مازندران به‌منظور بررسی مسائل اقتصادی مازندران، مدیرعامل بانک صادرات ایران در قالب هیات همراه وارد استان مازندران شد.

سید ضیاء ایمانی مدیرعامل بانک صادرات ایران در بدو ورود خود به استان با حضور در ساختمان مدیریت شعب بانک صادرات مازندران در نشست با مدیریت و معاونین این بانک در سخنانی گفت: با توجه به نام‌گذاری سالجاری از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به سال «تولید، دانش‌بنیان و اشتغال آفرین» بانک صادرات ایران آمادگی دارد تا در راستای اجرایی شدن شعار سال از تولیدات دانش‌بنیان و اشتغال آفرین حمایت‌های لازم را به عمل آورد.

وی ضمن قدردانی از یکایک همکاران، مشتریان و سهامداران بانک اظهار داشت: تمام تلاش خود را به کارخواهیم بست تا در سال جاری با توان و شتابی بیشتر از سال‌های قبل به تأمین مالی و توسعه تولید دانش‌بنیان اهتمام ورزیم و برای افزایش سهم این حوزه راهبردی از تولید ناخالص ملی، همچنین پرداخت تسهیلات به صنایع اشتغال آفرین کشور، گام‌های اساسی برداریم.

مدیرعامل بانک صادرات ایران خاطرنشان کرد: بانک صادرات ایران یکی از بانک‌های پیشرو در اعطای تسهیلات، اعتبارات و تأمین ارز واحد‌های تولیدی است، به همین دلیل با تسریع ارائه خدمات بانکی می‌بایست مانع زدایی از تولید با جدیت در دستور کار قرار گیرد.

وی افزود: یکی از وظایف و رسالت‌های اصلی بانک اعطای تسهیلات به واحدهای تولیدی، مردم و مشتریان است که برای تحقق این امر مهم، در نظر داریم با طراحی محصولات جدید و جذب منابع، روند تسهیلات دهی به مردم تسریع شود.

وی بیان داشت: متأسفانه بانک صادرات ایران در یک دوره کوتاه در حوزه میزان منابع دچار افول گردید، ولی تلاش داریم با ارائه طرح‌های مختلف و متنوع در چهارچوب مقررات بانک مرکزی این خلأ را در کوتاه‌ترین زمان ممکن مرتفع نماییم.

ایمانی بابیان اینکه برنامه‌ریزی دقیقی برای افزایش سهم از بازار بانک صورت گرفته، به تشریح وضعیت شبکه بانکی درباره منابع، سهم بازار، ترکیب منابع ارزی و ریالی و تبیین جایگاه بانک صادرات ایران پرداخت.

مدیرعامل بانک صادرات ایران در این بازدید با بررسی عملکرد شعب نسبت به رعایت منابع و مصارف و کاهش هزینه‌های غیرضروری و افزایش رضایتمندی مشتریان تأکید کرد و با اشاره به‌ضرورت تدوین برنامه در شعب و رصد روزانه وضعیت شاخص‌های عملکردی، خواستار سرعت و دقت بیشتر در انجام امور و خدمت به مردم شد.

ایشان وصول مطالبات را یکی از راهبردهای اصلی بانک عنوان و از اتخاذ تصمیمات جدید برای تمرکز بر وصول مطالبات مشکوک‌الوصول بانک شد.

وی شناسایی موانع و مشکلات موجود در تسهیل و تسریع فعالیت‌های حرفه‌ای و تخصصی شعب را از مهم‌ترین نتایج بازدیدهای مستمر دانست و گفت: بازدید مستمر از شعب موجب افزایش کیفیت و راندمان کاری و حصول نتایج مثبت مطابق با اهداف و سیاست‌های موردنظر خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.