تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 مهر 1400 - 1:19
کد خبر : 1096

مهندس راسخ عضو شورای شهر ساری:

به دنبال بهبود وضعیت موجود هستیم

به دنبال بهبود وضعیت موجود هستیم
افرادی که در طی سال‌های گذشته نیروهای زیادی را به شهرداری تحمیل کردند امروز باید با برای رفع مشکلات موجود به کمک شهرداری بشتابند که این امر تا به امروز محقق نشده است.

مهندس افشین راسخ عضو شورای اسلامی شهر ساری در دیدار اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر ساری با حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی نماینده ولی‌فقیه در مازندران بابیان این مطلب گفت: گفته می‌شود حضور شورای فعلی پررنگ نیست درحالی‌که از زمان شروع بکار شورای ششم تمامی اعضا تمام تلاش خود را جهت رفع مشکلات شهر بکار بسته‌اند.

وی افزود: البته گاها اقدامات شورای شهر با حاشیه‌هایی همراه بوده که شرایط را تحت تأثیر قرار داده است، ولی مجموعه‌ی شورای شهر به دنبال بهبود وضعیت موجود است که در این راستا اخیراً از طرح‌هایی پویا رونمایی کرده است. راسخ تصریح کرد: طی مصوبه‌ی شورای شهر از طرح‌هایی که موجبات خودکفایی شهرداری را فراهم کند حمایت و پشتیبانی می‌شود.

این عضو شورای شهر ساری گفت: افرادی که در طی سال‌های گذشته نیروهای زیادی را به شهرداری تحمیل کردند امروز باید با برای رفع مشکلات موجود به کمک شهرداری بشتابند که این امر تا به امروز محقق نشده است.

وی بابیان اینکه نهادها و ارگان‌های متعددی در این مدت مشکلات بسیاری را برای شهرداری پیش آوردند که لازم است این مسائل به‌صورت جدی به آنان گوشزد شود عنوان کرد: مدیریت بیش از ۵ هزار نیرو که رقم حقوق مناسبی هم دریافت نمی‌کنند کار دشواری است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.