تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 آذر 1402 - 14:18
کد خبر : 2383

نماینده مردم مشگین شهر در مجلس شورای اسلامی:

مازندران ویترینی از تنوع فرهنگی و تمدنی کشور است

مازندران ویترینی از تنوع فرهنگی و تمدنی کشور است
 مازندران به جهت میزبانی از خیل عظیم مسافران و گردشگران در ایام مختلف سال می‌تواند ویترینی از تنوع فرهنگی و تمدنی کشور باشد.

محمود عباس زاده مشگینی نماینده مردم مشگین شهر در مجلس شورای اسلامی در حاشیه‌ی بازدید از نمایشگاه آثار و تولیدات حوزه هنری مازندران «نمایشگاه بوم و بَر» گفت: مازندران یکی از زیباترین استان‌های کشور است و حفظ، تقویت و نشر ظرفیت‌های فرهنگی استان یکی از الزامات و مأموریت‌های دستگاه‌های فرهنگی به‌ویژه حوزه هنری می‌باشد.

وی بیان داشت: حفظ و حراست از فرهنگ غنی و تمدن چند هزارساله‌ی مازندران علاوه بر مردم استان برای کشور نیز مفید به‌فایده است.

عباس زاده افزود: مازندران ازجمله استان‌هایی است که هرساله میزبان خیل عظیمی از مسافرین در ایام مختلف سال می‌باشد که برای بهره‌مندی از طبیعت زیبا، آب‌وهوا و فرهنگ غنی این دیار را مقصد سفر خود انتخاب کرده‌اند.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه آثار و تولیدات حوزه هنری مازندران «نمایشگاه بوم و بَر» خاطرنشان کرد: امیدوارم در پس این اقدام سمبلیک یک کار برنامه‌ریزی‌شده علمی برای حفظ، توسعه و تعمیق این گنجینه‌ی عظیم فرهنگی و هنری باشد تا بتوانیم امانت‌دار خوبی برای انتقال این فرهنگ غنی به نسل آینده باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.