تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 شهریور 1400 - 20:44
کد خبر : 488

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران؛

ارائه خدمات الکترونیک،اولویت کشور است

ارائه خدمات الکترونیک،اولویت کشور است
ناصحی ضمن قدرانی از خدمات شایسته کادر درمان در جبهه مقابله با کرونا، گفت: با شیوع کرونا دیدیم که چطور کادر بهداشت و درمان به مقابله با این ویروس شتافتند، این نشان داد که جامعه فرهیخته پزشکی عافیت طلب نیست و همیشه در کنار مردم است.

محمدمهدی ناصحی در مراسم روز پزشک و تجلیل از جامعه پزشکی و داروسازان که در اداره کل بیمه سلامت مازندران برگزاشد، از تلاش‌های مدافعان سلامت در خدمات‌رسانی به آحاد مردم و بیماران کرونایی قدردانی کرد و گفت: خرسندیم که به بهانه میلاد ابوعلی سینا و تجلیل از پزشکان مازندران دور هم جمع شدیم، مکتب بوعلی سینا باارزش و پشتوانه محکمی برای کادر درمان است.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران افزود: با شیوع کرونا دیدیم که چطور کادر بهداشت و درمان به مقابله با این ویروس شتافتند، این نشان داد که جامعه فرهیخته پزشکی عافیت طلب نیست و همیشه در کنار مردم است.

ناصحی تصریح کرد: امروز پزشکان همچون دوران دفاع مقدس در جنگ هستند، مقابله با بیماری منحوس کرونا را انجام می د‌هند برای اعضای جامعه پزشکی کشور آرزوی سلامتی و موفقیت دارم.

وی بابیان اینکه بیمه سلامت به‌عنوان یک ارگان مهم پشتیبان سلامت و توزیع عادلانه بسته سلامت خدمت می‌کند و عمده جمعیت افراد تحت پوشش بیمه سلامت جمعیت کم‌درآمد جامعه هستند، افزود: ارائه خدمات یکپارچه الکترونیک اولویت کشور است از این رو سازمان بیمه سلامت نسخه‌نویسی و نسخه‌پیچی الکترونیکی را شروع کرده و به عنوان یک برنامه جدی بحث توسعه و تعمیق این خدمات را پیگیر است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.