تاریخ انتشار : سه شنبه 23 آذر 1400 - 0:23
کد خبر : 1382

بهره‌گیری از ظرفیت بسیج برای کنترل بازار

بهره‌گیری از ظرفیت بسیج برای کنترل بازار
در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، بسیج یکی از مؤثرترین عوامل انسانی، با توانمندی‌ها و ظرفیت‌های بی‌شمار است به‌طوری‌که بسیج و بسیجیان در عرصه‌های مختلف همواره در ادوار گذشته منشأ فعالیت‌ها و خدمات گوناگونی بوده است.

نقش و کارکردهای بسیج در عرصه‌های امنیتی و دفاعی، سیاسی و اجتماعی، اقتصادی، سازندگی، فرهنگی، امدادی با توجه به عمق گسترده‌سازمانی در سراسر کشور و فراگیری اقشار، اصناف و آحاد مختلف جامعه، در تمامی عرصه‌هایی که به او میدان فعالیت داده‌شده کارآمدی خود را در آن عرصه‌ها باصداقت و خلوص و شایستگی نشان داده است. ن

یروهای بسیج طی سال‌های گذشته همواره در شرایط سخت بازار به میدان آمده و با کمک به سازمان‌های متولی امر، زمینه افزایش نظارت بر واحدهای مختلف را فراهم آوردند.

اخیراً به‌منظور نظارت بیشتر بر بازار به دلیل جلوگیری از هرگونه سوءاستفاده احتمالی و برخورد جدی‌تر با متخلفین در بازار تفاهم‌نامه‌ای فی‌مابین معاون اول محترم رئیس‌جمهور و رئیس محترم بسیج مستضعفین انعقاد که بر پایه آن از توان نیروهای بسیج در عرصه نظارت بر بازار بهره‌گیری خواهد شد.

با توجه به کم بوده تعداد بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت در مقابل گستردگی تعداد واحدهای صنفی، تولیدی و توزیعی در استان و برای اجرایی کردن این تفاهم‌نامه در مازندران بیش از ۲۰۰ نفر نیروی بسیج در این طرح استفاده‌شده که قطعاً با اضافه شدن این تعداد بازرس در سطح بازار در کنار بازرسان اصناف و بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت شاهد روند نزولی تخلفات در عرصه بازار خواهیم بود.

علیرضا قلی زاده/ مسئول روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.