تاریخ انتشار : جمعه 16 مهر 1400 - 2:43
کد خبر : 970

نماینده مردم  بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی:

عملکرد «بانک دی» شایسته تقدیر است

عملکرد «بانک دی» شایسته تقدیر است
دولت سیزدهم و مجلس انقلابی نگاه ویژه‌ای به ایثارگران و خانواده‌های معظم شهدا در احقاق حقوق حقه آنان دارد و میز خدمت بانک دی در مراکز بنیاد شهید و امور ایثارگران باهدف تسهیل و ارائه خدمات بهتر به این قشر راه‌اندازی شده.

نماینده مردم شهرستان‌های بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی  در مراسم افتتاح باجه بانک دی در ساختمان بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های بابلسر و فریدنکنار گفت: دولت و مجلس شورای اسلامی نگاه ویژه‌ای به ایثارگران و خانواده شهدا دارد.

علی‌اصغر باقرزاده بابیان اینکه در دولت سیزدهم و مجلس انقلابی نگاه ویژه‌ای به ایثارگران و خانواده‌های معظم شهدا در احقاق حقوق حقه آنان دارد، گفت: میز خدمت بانک دی در مراکز بنیاد شهید و امور ایثارگران باهدف تسهیل و ارائه خدمات بهتر به این قشر راه‌اندازی شده.

وی بیان داشت: یکی از موضوعاتی که در راستای تکریم و خدمات‌رسانی به خانواده معظم شهدا و ایثارگران مطرح است موضوعات مرتبط با تسهیلات بانکی، بیمه‌ای و مسائل بورس و سهام است که راه‌اندازی باجه‌ی بانک دی در شهرستان‌های بابلسر و فریدونکنار در این راستا صورت پذیرفته است.

نماینده مردم شهرستان‌های بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به افتتاح هفتادمین باجه بانک دی در کشور، گفت: خرسندیم مازندران سهمیه تأسیس دو باجه میز خدمت بانک دی را در مراکز بنیاد شهید و امور ایثارگران بابلسر و فریدونکنار دریافت نموده است تا خدمات بانکی جهت ارائه به قشر ایثارگر از طریق این باجه‌ها انجام شود.

باقرزاده افزود: ارائه خدمات بانکی، بیمه‌ای و بورسی به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در محل سکونت آنان از سوی بانک دی شایسته تقدیر است و این هم‌افزایی میان بانک دی و بنیاد شهید و امور ایثارگران می‌تواند الگوی مناسبی برای سایر دستگاه‌های کشور جهت رفع مشکلات خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان سرافراز ایران اسلامی باشد.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.