تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 بهمن 1400 - 1:57
کد خبر : 1678

رییس حوزه هنری مازندران؛

تمایز هنرستان سوره ، زبان هنر و تربیت هنرمند متعهد است

تمایز هنرستان سوره ، زبان هنر و تربیت هنرمند متعهد است
مهدی معصومی گرجی در گفتگو با معلمان هنرستان سوره، هویت سازی، توجه به تربیت انقلابی، فرهنگ سبک زندگی ایرانی اسلامی را از نکات مورد انتظار در آموزش سوره عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری مازندران رییس این مرکز در نشستی با معلمان هنرستان دخترانه سوره که ۷ بهمن سال جاری صورت گرفت، به اهم نکات مورد انتظار خود در آموزش و تربیت هنرجویان این مرکز پرداخت.

مهدی معصومی گرجی در گفتگو با معلمان هنرستان سوره، علاوه بر پرداختن به آموزش رشته های هنری، هویت سازی، توجه به تربیت انقلابی، فرهنگ سبک زندگی ایرانی اسلامی را از نکات مورد انتظار در سوره عنوان کرد.

وی ضمن اشاره به کسب رتبه های برتر کنکور و مقام های هنری در جشنواره های مختلف توسط هنرجویان سوره و قدردانی از مربیان حاضر، تمایز بنیادین هنرستان سوره از سایر آموزشگاه ها را، زبان هنر و تربیت هنرمند متعهد برشمرد.

رییس حوزه هنری مازندران با تاکید بر حفظ و اشاعه ارزش‌های نظام و انقلاب اسلامی (در سیستم آموزشی یک نهاد انقلابی) تبیین ارزشها، شناساندن مفاخر، توجه به تربیت نسل متعهد، اصیل و بیدار را اهم سرفصل های فکری معلمان سوره دانست.

معصومی گرجی، مقام معلم را برجسته و سازنده عنوان کرد و گفت: رفتار و کردار یک معلم میتواند الگویی برای دانش آموز باشد، و چه بهتر که یک هنرجو نکات ارزنده و سازنده را دریافت کرده و مربیان خود را به عنوان الگویی شایسته پیش روی خود قرار دهد.

شایان ذکر است که هنرستان دخترانه سوره با آموزش دوره دوم متوسطه در رشته های هنری از جمله سینما و گرافیک زیر نظر حوزه هنری مازندران در شهر ساری فعال بوده و به آموزش هنرآموزانی از سراسر استان می پردازد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.