تاریخ انتشار : یکشنبه 23 آبان 1400 - 0:37
کد خبر : 1213

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی؛

بنیاد مسکن خدمت به محرومین را اولویت خود قرار داده است

بنیاد مسکن خدمت به محرومین را اولویت خود قرار داده است
به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن مازندران، صبح امروز شنبه 22 آبان ماه 1400 نشست بررسی اعتبارات عمرانی با حضور غلامرضا شریعتی نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی و مهندس علی‌اصغر آسمانی مقدم مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در سالن جلسات بنیاد مسکن شهرستان بهشهر برگزار شد.

در این نشست نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در سخنانی گفت: مهندس آسمانی مقدم جزء بهترین‌های بنیاد مسکن کشور بوده و انتصاب ایشان بهترین فرصت برای مازندران جهت پیشبرد هر چه بیشتر اهداف عالی بنیاد مسکن در کمک به محرومین و بهسازی روستاها خواهد بود. غلامرضا شریعتی به جمعیت روستاهای این سه شهرستان اشاره کرد و گفت: جمعیت روستاهای شرق مازندران بسیار قابل‌توجه بوده و اکثر ساکنین منطقه مردمانی سخت‌کوش هستند که در بخش‌های کشاورزی و دامداری فعالیت کرده و ساکن مناطق روستایی هستند.

وی خاطرنشان کرد: فراهم نمودن رفاه، بهبودی معابر و مبلمان روستایی در روستاهای استان برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است که اجرای به‌موقع طرح‌های هادی می‌تواند بیشترین سهم را در عملیاتی شدن این امر مهم داشته باشد. وی افزود: انتظار ما از بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مازندران مرتفع نمودن مشکلات مردم روستا و محرومین است که بحمدالله بنیاد مسکن خدمت به مردم به‌ویژه محرومین را سرلوحه‌ی کار خود قرار داده است.

مهندس علی‌اصغر آسمانی مقدم مدیرکل بنیاد مسکن استان مازندران نیز در این نشست با اشاره به کمبود اعتبارات جهت تأمین فعالیت‌های اجرایی در روستاها گفت: متأسفانه محدودیت اعتبارات در سطح کشور مهم‌ترین دلیل عدم توسعه کافی در روستاهاست. وی افزود: در استان مازندران ۳۲۰۰ روستا وجود دارد که توانسته‌ایم تنها در ۱۱۱۶ روستا طرح هادی را اجرا کنیم اما در شهرستان‌های نکا، بهشهر و گلوگاه باهمت نماینده محترم مردم و مشارکت روستاییان عزیز، وضعیت بهتری نسبت به‌کل استان داریم. مدیرکل بنیاد مسکن استان خاطرنشان کرد: سهمیه قیر بنیاد مسکن استان مازندران در حال حاضر قریب به ۱۵۸ میلیارد تومان است لذا آمادگی داریم که هر تعداد روستا که آماده آسفالت باشد قیرش را تأمین کنیم. در پایان این نشست مقرر گردید اولویت‌بندی تخصیص اعتبارات ملی در اختیار نماینده مردم شهرستان‌های نکا، بهشهر و گلوگاه برای روستاهایی که بیشترین نیاز جهت اجرای طرح هادی در آن‌ها احساس می‌شود قرار گیرد. لازم به ذکر است در این نشست مهندس سعید قاسم پور معاون عمران روستایی بنیاد مسکن استان، سید رضا هاشمی مدیر بنیاد مسکن شهرستان بهشهر و گلوگاه، مهدی عبدی مدیر بنیاد مسکن شهرستان نکا و مسئولین دفاتر این نماینده مجلس شورای اسلامی حضور داشتند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.