تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 مرداد 1401 - 12:59
کد خبر : 1848

روز خبرنگار، روز تکریم صاحبان اندیشه و قلم است

روز خبرنگار، روز تکریم صاحبان اندیشه و قلم است
 سیدحسین حاجی پور مدیر شعب بانک مسکن استان مازندران طی پیامی به مناسبت هفدهم مردادماه روز خبرنگار، این روز را به‌تمامی خبرنگاران و اصحاب رسانه تبریک گفت.

«ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ»

سوگند به قلم و آنچه می‌نویسد

هفده مرداد روز حقیقت‌نگارانی است که همواره با حق‌گویی و عدالت‌جویی پیشگام عرصه آگاهی و اطلاع‌رسانی‌اند. روز پاسداشت مجاهدت‌ها و تلاش‌های بزرگ‌مردان و شیر زنانی است که با ایثار وصف‌ناپذیر خویش آگاهی و روشنایی را به جامعه بشری هدیه می‌کنند.

روز خبرنگار، روز تکریم صاحبان اندیشه و قلمی است که با آزادگی برای توسعه و تعالی ایران عزیز تلاش می‌کنند. شهدای عرصه خبر و در رأس آن‌ها شهید صارمی بهترین الگو برای صداقت، امانتداری و پاسداری از ارزش‌های انسانی هستند. جامعه خبرنگاران عزیز با پیروی از این شهدای گران‌قدر می‌توانند راه دشوار و سنگین آگاهی بخشی و رسالت خطیر خبرنگاری را طی نمایند. بی‌شک دستیابی به قله‌های توسعه جامعه در سطوح مختلف و رسیدن به آرمان‌های ارزشمند انقلاب اسلامی جز با آگاهی بخشی صحیح محقق نخواهد شد.

اینجانب ضمن تسلیت ایام حزن‌انگیز شهادت مظلومانه حضرت امام حسین(ع) و یاران باوفای ایشان، روز خبرنگار را گرامی داشته و برای اصحاب رسانه که مجاهدانه در مسیر بصیرت افزایی، پیشرفت جامعه و احیای نهضت عاشورایی در قالب جهاد تبیین تلاش می‌کنند، از درگاه خداوند منّان، توفیق روزافزون و سعادتمندی در کارهایشان را مسألت دارم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.