تاریخ انتشار : سه شنبه 30 شهریور 1400 - 4:47
کد خبر : 752

برای چندمین سال پیاپی ؛

درخشش مدیریت درمان مازندران در جشنواره شهید رجایی

درخشش مدیریت درمان مازندران در جشنواره شهید رجایی
در راستای ارزیابی عملکرد شاخص‌های عمومی و اختصاصی در دو حوزه گروه سلامت و رفاه اجتماعی، همچنین عضویت در تیم مؤثر دستگاه‌های اجرایی در جشنواره شهید رجایی 1400 استان مازندران از دکتر محمد خورشیدی مدیر درمان استان مازندران تجلیل شد.

به گزارش اداره روابط عمومی و امور فرهنگی از دکتر محمد خورشیدی مدیر درمان تأمین اجتماعی مازندران در جشنواره شهید رجایی استان ۱۴۰۰ به‌عنوان  مدیر دستگاه برگزیده و برتر سال ۱۳۹۹ تقدیر و تجلیل شد.

مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان مازندران در راستای ارزیابی عملکرد  شاخص‌های عمومی و اختصاصی در حوزه  گروه سلامت و رفاه اجتماعی توانست با تلاش، کوشش،  و همدلی, همکاران در  صف و ستاد همچنین با نظارت عالیه، بازدیدهای  مستمر، برنامه‌ریزی‌های مدون و حضور در مراکز تابعه و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی و ارتقاء بخشیدن به شاخص‌های مدنظر به این موفقیت دست یابد.

لازم به ذکر است که مدیریت درمان استان مازندران  توانسته در دوره‌های  متعدد با مدیریت و راهبری دکتر خورشیدی مدیر درمان تأمین اجتماعی استان مازندران  در قالب یک کار گروهی و تیمی با  تعامل و همکاری  بین بخشی و پشتکار در سال‌های ماضی و ایثار و مجاهدت و تقدیم شهدای جبهه  سلامت در  دو سال گذشته  به موفقیت‌های بزرگی دست یابد، به‌گونه‌ای که در سال‌های (۱۴۰۰-۹۹-۹۸-۹۷-۹۶-۹۵-۸۹-۱۳۸۸) به‌عنوان دستگاه برگزیده و دارای طرح‌های خلاقانه در ارزیابی عملکرد  دستگاه‌های اجرایی  به کسب امتیازات لازم به‌عنوان دستگاه برتر موردتقدیر  استانداران و دولتمردان وقت قرار گیرد.

مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان مازندران همچنین توانسته است در سال ۱۳۹۶  علیرغم کسب رتبه دستگاه برگزیده در جشنواره شهید رجایی به‌عنوان دستگاه برتر حمایت از کالای مصرف‌کنندگان مورد تجلیل قرار گیرد.

همچنین این دستگاه با مدیریت دکتر خورشیدی توانست در جشنواره ستاد اقامه نماز کل کشور در سال  ۹۵  رتبه عالی و نخست را کسب نموده و دستگاه قابل‌تقدیر در فعالیت‌های فرهنگی و تبیین و ترویج اقامه  نماز استان در سال‌های ۱۳۹۹-۱۳۹۸-۱۳۹۷ باشد به‌گونه‌ای که موردتقدیر دستگاه‌های ناظر قرار گیرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.