تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 شهریور 1400 - 22:31
کد خبر : 511

رئیس اداره اوقاف ساری خبر داد:

خرید دستگاه ۲ میلیاردی برای بیمارستان امام ساری

خرید دستگاه ۲ میلیاردی برای بیمارستان امام ساری
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ساری از خرید یک دستگاه Ro تصفیه آب دستگاه دیالیز برای بیمارستان امام خمینی (ره) ساری خبر داد و گفت: این دستگاه درمانی از محل عوائد موقوفه محمدباقر تاجر ساروی به ارزش ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال خریداری و در بیمارستان نصب‌شده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران، حجت‌الاسلام عبدالله ولی نژاد در گفت‌وگویی با اشاره به اینکه وقف در خدمت سلامت مردم قرار دارد، اظهار کرد: موقوفاتی که با نیت درمانی باشند در راستای نیت واقف برای امور درمانی و بهداشتی هزینه می‌شود.

وی از خرید یک دستگاه Ro تصفیه آب دستگاه دیالیز برای بیمارستان امام خمینی (ره) ساری خبر داد و افزود: این دستگاه درمانی از محل عوائد موقوفه محمدباقر تاجر ساروی به ارزش ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال خریداری و در بیمارستان نصب‌شده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ساری بیان کرد: موقوفه محمدباقر تاجر ساروی شامل بلوار کشاورز ساری می‌شود که شهروندان این مناطق با پرداخت اندک اجاره‌بها در این کار خیر سهیم هستند.

ولی‌نژاد خاطرنشان کرد: برای تداوم خرید تجهیزات درمانی برای بیمارستان امام خمینی (ره) از شهروندان ساروی درخواست داریم حق‌وحقوق موقوفات را پرداخت کنند تا همه بیماران از تجهیزات درمانی استاندارد برخوردار شوند.

وی یادآور شد: پیش‌ازاین با کمک شهروندان ساروی ۱۰ دستگاه درمانی از محل موقوفه محمدباقر تاجر ساروی برای بیمارستان امام خمینی (ره) ساری به ارزش ۳ میلیارد تومان خریداری‌شده بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.