تاریخ انتشار : پنجشنبه 20 مرداد 1401 - 1:57
کد خبر : 1864

استاندار مازندران:

از «شهرداری ساری» حمایت خواهیم کرد

از «شهرداری ساری» حمایت خواهیم کرد
در دیدار استاندار مازندران و شهردار ساری بر توسعه و پیشرفت مرکز استان تأکید شد.

استاندار مازندران در دیدار شهردار ساری با اشاره به اینکه توسعه و پیشرفت مرکز استان می‌بایست محور فعالیت مدیریت شهری قرار گیرد، گفت: مجموعه مدیریت شهرداری ساری برای توسعه و پیشرفت مرکز استان باید برنامه کلان راهبردی داشته باشد.

به گزارش مدیریت ارتباطات شهرداری ساری، سید محمود حسینی پور مقام عالی دولت در مازندران در دیدار جواد طالبی شهردار ساری بابیان اینکه توسعه و پیشرفت مرکز استان می‌بایست محور فعالیت مدیریت شهری قرار گیرد، خاطرنشان کرد: مجموعه مدیریت شهرداری ساری برای توسعه و پیشرفت مرکز استان باید برنامه کلان راهبردی داشته باشد و برای حل مشکلات شهر و شهروندان چاره‌اندیشی کند.

استاندار مازندران افزود: در راستای پیشرفت و توسعه ساری از شهرداری حمایت لازم را صورت خواهیم داد و انتظار داریم مدیران شهرداری اقدامات شایسته و در شان مردم مرکز استان انجام دهند تا شاهد توسعه متوازن و عادلانه مناطق مختلف شهری باشیم.

در ادامه این دیدار شهردار ساری در سخنانی بابیان اینکه علیرغم همه مشکلات پیش رو به دنبال اجرای پروژه‌های مهم و ارائه خدمات مطلوب به مردم شهرمان هستیم، تصریح کرد: برای حل مشکلات موجود و اجرای برنامه‌هایمان نیازمند کمک و حمایت‌های دلسوزانه مدیریت ارشد استان هستیم و انتظار داریم همه دستگاه‌های اجرایی به کمک شهرداری ساری بیایند.

شهردار ساری اظهار کرد: به‌روز کردن بیمه تأمین اجتماعی کارکنان شهرداری و پرداخت بدهی به پیمانکاران که در یک سال اخیر به‌صورت عادلانه پرداخت گردید ازجمله اقداماتی بود که در راستای ایجاد نظم و انضباط مالی در شهرداری ساری صورت گرفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.