تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 شهریور 1400 - 21:04
کد خبر : 494

مدیر درمان تامین اجتماعی مازندران؛

مدافعان سلامت سربازان خط مقدم مبارزه با کرونا هستند

مدافعان سلامت سربازان خط مقدم مبارزه با کرونا هستند
خورشیدی با بیان اینکه مدافعان سلامت سربازان خط مقدم مبارزه با کرونا هستند و جز خداوند کسی توان جبران اجر این خدمت صادقانه را ندارد، گفت: در استان مازندران بدون مشکل هم راستا با دانشگاه علوم پزشکی به بیماران کرونایی ارائه خدمت می شود.

محمد خورشیدی در مراسم روز پزشک و تجلیل از جامعه پزشکی و داروسازان که با حضور مدیر عامل بیمه سلامت کشور در اداره کل بیمه سلامت مازندران برگزاشد، بیان کرد: امیدواریم ظرفیت‌های استان مازندران مورد توجه باشد و از آن‌ها به‌درستی استفاده شود، در این مسیر نمایندگان مجلس می‌توانند موثر باشند.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان و دبیر شورای هماهنگی سازمان‌های بیمه‌گر مازندران به همت والای مدافعان سلامت در جبهه مقابله با کرونا اشاره کرد و افزود: در روز پزشک از نمونه‌هایی از گروه‌های مختلف پزشکی دعوت و قدردانی شد، جامعه پزشکی در حال پشت سر گذاشتن روزهای سختی است، امیدوارم زودتر شاهد پایان بیماری کرونا باشیم و این جامعه نفس راحتی بکشند.

خورشیدی با بیان اینکه مدافعان سلامت سربازان خط مقدم مبارزه با کرونا هستند و این خدمت صادقانه آنها اجر عظیمی دارد که جز خداوند کسی توان جبران آن را ندارد، تصریح کرد: استان مازندران بسیار هماهنگ بدون مشکل هم راستا با دانشگاه علوم پزشکی با به‌کارگیری تمان طرفیت در بحث مقابله با کرونا و رسیدگی به امور بیماران در حال فعالیت است‌.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.