تاریخ انتشار : جمعه 2 مهر 1400 - 22:09
کد خبر : 818

در ادامه تجلیل از بهترین‌های ورزش مازندران:

تکواندوکاران افتخار آفرین تجلیل شدند

تکواندوکاران افتخار آفرین تجلیل شدند
بهترین‌های رشته ورزشی تکواندو در استان مازندران و در سال‌های 98-97-96 با حضور معاون امور ورزش و رئیس هیات تکواندو تجلیل شدند.

با حضور بریمانی، معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان و نفجم، رئیس هیات تکواندو مازندران، از بهترین‌های این رشته ورزشی در سال‌های ۹۶-۹۷-۹۸ تجلیل به عمل آمد.

معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان مازندران در این آئین گفت: از همه ورزشکاران و مجموعه زحمت‌کشان تکواندو مازندران که در کسب نتایج ارزشمند، سهیم بودند قدردانی می‌کنیم.

وی افزود: افتخارات ورزش مازندران، به‌تنهایی با ۱۷ استان برابری می‌کند و مازندران در ۱۳ رشته ورزشی مدال‌آوری دارد و تعامل و حمایت از هیات‌های ورزشی، از برنامه‌های مهم دکتر رنگرز، مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، است. بریمانی بیان داشت: یکی از برنامه‌های محوری دستگاه ورزش و جوانان، حمایت از مستعدین ورزشی است و برای اینکه تکواندو مازندران به‌حق خود برسد، آنچه در توان داریم، بکار خواهیم گرفت.

امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان مازندران همچنین تأکید کرد: متأسفانه اعتبارات ورزش و جوانان مازندران در حد و اندازه افتخارات کسب‌شده نیست اما در جهت توسعه همه‌جانبه ورزش تلاش می‌کنیم.

فیض‌الله نفجم، رئیس هیات تکواندو مازندران، گفت: تکواندو مازندران هم در آقایان و هم بانوان قهرمان دارد که نشان از پتانسیل بالای این ورزش در مازندران است. وی افزود: امیدواریم با عبور از شرایط کرونایی، بتوانیم مسابقات و اعزام‌ها را داشته باشیم که این مهم در کسب نتایج تأثیرگذار است.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.