تاریخ انتشار : دوشنبه 24 مرداد 1401 - 2:28
کد خبر : 1879

وزیر امور اقتصادی و دارائی:

رفع دغدغه‌های سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی اولویت دولت است

رفع دغدغه‌های سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی اولویت دولت است
وزیر امور اقتصادی و دارائی، بابیان این‌که تسهیل صادرات از نقاط مختلف کشور با جدیت در دست پیگیری است، گفت: رفع دغدغه‌های سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی جزو اولویت‌های دولت است و مسئولان اجرایی استان‌ها تمام‌قد در کنار تولیدکنندگان هستند.

سید احسان خاندوزی در نشست با مجمع نمایندگان و صادرکنندگان استان مازندران که با حضور مقام عالی دولت در مازندران در سالن جلسات استانداری مازندران، برگزار شد، افزود: امنیت سرمایه‌گذاری و اجرای طرح‌های توسعه‌ای در حوزه تولید و صنعت کشور باثبات در بازار اقتصادی افزایش خواهد یافت.

وی ادامه داد: توسعه اقتصادی در کشور نیز با افزایش سرمایه‌گذاری‌ها روی خواهد داد و دولت برای تحقق این امر برنامه دارد.

وزیر امور اقتصادی و دارائی بابیان این‌که دولت خود را خادم بخش خصوصی می‌داند، گفت: مسئولان اجرایی استان برای توسعه کشور زیر پای تولیدکنندگان فرش قرمز پهن می‌کنند.

وزیر امور اقتصادی و دارائی، گفت: رفع دغدغه‌های سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی جزو اولویت‌های دولت است و مسئولان اجرایی استان‌ها تمام‌قد در کنار تولیدکنندگان هستند.

وی بر ضرورت تعیین محور توسعه در استان‌های کشور طبق برنامه تأکید کرد و افزود: نباید اجرای طرح‌های اقتصادی بی‌جهت و غیر کارشناسی باشد و مسئولان استانی اولویت‌های اقتصادی محلی را تدوین کنند.

خاندوزی گفت: تسهیل صادرات از نقاط مختلف کشور با جدیت در دست پیگیری است و باید استانداران در مسیر رونق کسب‌وکار گام بردارند.

سید ضیاء ایمانی مدیرعامل بانک صادرات ایران در حاشیه‌ی این نشست گفت: نظام بانکی بر روی جایگاه پولی و بانکی بانک صادرات ایران حساب ویژه‌ای بازکرده و باید نسبت به بزرگی و جایگاه این بانک بیش از گذشته حساس باشیم. وی اظهار داشت: این سفر یک‌روزه جهت آشنایی بیشتر با مسائل و مشکلات استان انجام‌شده است و بانک صادرات قصد دارد در برون‌رفت مازندران از مشکلات موجود نقش‌آفرینی نماید.

ایمانی بابیان اینکه بانک صادرات یکی از بانک‌های بزرگ کشور است و سالیان دراز در ارائه خدمات بانکی به مردم پیشتاز بوده است افزود: بانک صادرات ایران قصد دارد در شرایط اقتصادی موجود با تحولی ویژه در حوزه جذب منابع در فضای رقابتی شبکه بانکی کشور باقی بماند و از این منابع در راستای ارائه‌ی هر چه بیشتر خدمات به مردم جهت تسهیلات خرد و واحدهای تولیدی بابت سرمایه در گردش یا تسهیلات موردنیاز آنان بهره‌گیری نماید.

وی تصریح کرد: بانک صادرات مازندران از بانک‌های موفق در شبکه بانکی کشور است و در مجموعه‌ی شعب بانک صادرات یکی از پیشگامان حوزه جذب منابع و مصارف می‌باشد.

مدیرعامل بانک صادرات ایران در پایان سخنانش با اشاره به ظرفیت‌های موجود در مازندران گفت: ظرفیت‌های بالقوه بسیاری در استان مازندران وجود دارد که می‌توان با برنامه‌ریزی دقیق و مدون آن را به بالفعل تبدیل کرد و خوشبختانه برای رسیدن به این هدف عالیه همکاران توانمندی در استان مشغول به فعالیت می‌باشند که رسیدن به این هدف را سهل و آسان می‌نماید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.