تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 شهریور 1400 - 18:31
کد خبر : 654

 مسئول هماهنگی امور ایثارگران مازندران:

 مدیران امانتدار دستاوردهای شهدا و ایثارگران هستند

 مدیران امانتدار دستاوردهای شهدا و ایثارگران هستند
به گزارش پایگاه خبری «حامی شمال» جلسه شورای هماهنگی مدیران اقتصادی ادارات تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی در مازندران با حضور حجت‌الاسلام ثقفی مشاور وزیر اقتصاد در امور ایثارگران، سید اسماعیل هاشمی مدیرکل امور اقتصادی و دارایی، مدیران بانک‌ها و ادارات تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی برگزار شد.

عبدالله ریاحی مشاور استاندار و مسئول هماهنگی امور ایثارگران استان مازندران در این جلسه بابیان اینکه امروز مدیران کشور امانتدار دستاوردهایی هستند که شهدا و ایثارگران زمینه‌ساز آن بوده‌اند افزود: باید قدردان ایثارگری کسانی باشیم که امنیت و اقتدار امروز کشور مدیون رشادت‌ها و ازخودگذشتگی‌های آنان است.

وی با اشاره به جایگاه رفیع شهدا، بر تداوم حرکت در مسیر اهداف شهدا تأکید کرد و افزود: ما باید قدرشناس و قدردان زحمات خانواده شهدا باشیم، چراکه بزرگ‌ترین ایثار و فداکاری را خانواده شهدا کردند.

مشاور استاندار و مسئول هماهنگی امور ایثارگران مازندران افزود: تکریم و تعظیم شعائر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بر همگان واجب است و مسئولان باید سنت دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار دهند.

ریاحی اظهار داشت: رفع مشکلات ایثارگران یک تکلیف است و همه مسئولین خدمتگزاری به خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان و آزادگان و حل مشکلات این عزیزان را در اولویت کاری خود قرار دهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.