تاریخ انتشار : یکشنبه 21 شهریور 1400 - 3:44
کد خبر : 620

دبیران ستاد امر به معروف مازندران:

هدف ما توسعه زندگی عفیفانه است

هدف ما توسعه زندگی عفیفانه است
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران، توسعه حکمرانی عادلانه و زندگی عفیفانه در جامعه را از اهداف ستاد بیان کرد.

مهرداد محمدی در همایش دبیران ستاد امر به معروف سراسر افزود: بر اساس رویکردهای جدید اتخاذ شده، هدف نهایی ستاد امر به معروف و نهی از منکر توسعه حکمرانی عادلانه و ترویج فرهنگ زندگی عفیفانه در جامعه و نظام اسلامی است.

محمدی به تشکیل کارگروه‌های شش گانه تخصصی با حضور مدیران و مسئولان بخش‌های مختلف ستاد اشاره و عنوان کرد: این کارگروه‌ها به منظور هماهنگی و هم اندیشی دبیران ستادهای استانی و برنامه ریزی برای پیشبرد سیاست‌های کلی در سراسر کشور به صورت کارگاه‌های فشرده برنامه ریزی و برگزار شد.

وی با تاکید بر اینکه آمران به معروف و ناهیان از منکر می‌بایست شناخت و آگاهی لازم نسبت به مسائل شرعی، عرفی و قانونی در حوزه این فریضه الهی را داشته باشند، تصریح کرد: تشکیل گروه‌های احیاگر تخصصی امر به معروف و نهی از منکر تنها راه پیاده سازی این سیاست است که زمینه برای اجرای این برنامه در معاونت اجتماعی و مطالبه گری ستاد فراهم و در معرض بهره برداری همه علاقمندان قرار گرفته است.

وی به تلاش دشمن در عرصه‌های گوناگون با هدف تضعیف نظام اسلامی به عنوان بزرگترین معروف عصر حاضر اشاره و بیان داشت: فعالیت گسترده در عرصه فضای مجازی با برنامه ریزی به منظور شکل گیری لشگرهای سایبری در همه سطوح (استان‌ها، شهرستانها، دستگاه‌ها و …) از دیگر اهداف مهم مطرح شده در این همایش بود که ستادهای امر به معروف و نهی از منکر وظیفه دارند تا زمینه حضور آحاد مردم و علاقمندان برای ورود به این عرصه تأثیرگذار را فراهم آورند.

این مسئول رویکرد جدید ستاد را رویکردی عالمانه و با هدف ایجاد حکمرانی مبتنی بر عدالت در جامعه توصیف و ابراز امیدواری کرد، با تشکیل دولت انقلابی و همراهی قوه قضائیه و ایجاد فراکسیون امر به معروف و نهی از منکر در مجلس شورای اسلامی قوانین موضوعه این فریضتین با نظر کارشناسان و صاحبنظران این حوزه تدوین و به تصویب مجلس انقلابی نیز برسد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم عزیز نیز اشاره و تصریح کرد: بخش بسیار مهمی از حکمرانی عادلانه و زندگی عفیفانه بر عهده نهادها و وزاتخانه‌های مختلف قوه مجریه می‌باشد که امیدواریم با استقرار دولت مردمی و حضور وزرای پرتلاش و استانداران و کلیه مجموعه دولت این مطالبات عمومی و به حق مردم شنیده و پاسخگویی مناسبت نسبت به آنها صورت پذیرد.

محمدی در پایان به وظایف حاکمیتی ستاد اشاره و اظهار داشت: ما در مجموعه ستاد وظیفه داریم زمینه حضور فعالانه جوانان و افراد مؤمن و دلسوز که علاقمند فعالیت در این حوزه می‌باشند را فراهم آوریم تا با حضور آحاد مردم و کمک نخبگان، هنرمندان و اصحاب رسانه بتوانیم اقدامات مؤثری در جهت ترویج و احیای این فریضتین الهی در جامعه داشته باشیم.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.