تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 آذر 1400 - 0:29
کد خبر : 1419

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری؛

هرچه به قرآن متصل شود کهنگی ندارد

هرچه به قرآن متصل شود کهنگی ندارد
آیت الله معلمی با اشاره به اینکه هرچه به قرآن وصل شودکهنه نمی‌شود، گفت:قرآن کریم در هر دوره ای جدید است؛ قرآن فرسودگی و کهنگی نخواهد داشت.

آیت الله علی معلمی در آئین افتتاحیه مرحله نهایی شانزدهمین دوره جشنواره ملی و بین المللی تلاوت های مجلسی کشور  در دانشگاه آزاد اسلامی قائم شهر ضمن خیرمقدم برای حضور مردم و مسئولین برای مشارکت در این مراسم معنوی اظهار کرد:‌ خدای رحمان قرآن را برای همه دوران تاریخ بشر فرستاد نه برای عرب و عجم،خدا این کتاب آسمانی را برای همه ی اهل عالم برقلب نازنین رسول خدا حضرت محمدمصطفی(ص) نازل کرده است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه مفاهیم قرآن از ذات اقدس الهی است، این میراث ماندگار رسول خدا(ص)  صلاح جامعه انسانی را در می گیرد.

وی ادامه داد: قرآن کریم در هر دوره ای جدید است؛ قرآن فرسودگی و کهنگی نخواهد داشت.

آیت الله معلمی با تاکید براینکه مفاهیم قرآن همواره جدید و نو است، گفت: قرآن مایه هدایت همه بشریت و همه اقوام است. بهره گرفتن از قرآن نیاز به تقوا دارد.انسان گناهکار به اندازه انسان پاکدامن نمی تواند از قرآن بهره گیرد.

وی با بیان اینکه اهل تقوا و اهل اقامه نماز می توانند از قرآن بهره گیرند، تاکید کرد: سعی کنید زمینه بهره گرفتن از قرآن کریم را در زندگی خود مهیا کنید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.