تاریخ انتشار : دوشنبه 30 خرداد 1401 - 21:51
کد خبر : 1801

رشادتی از جنس مجاهدت و ندیدنی از جنس غفلت

رشادتی از جنس مجاهدت و ندیدنی از جنس غفلت
در صفحات حوادث و اتفاقات، خبرهایی مبنی بر سرقت اموال عمومی ازجمله سیم‌های برق خطوط برق‌رسانی که موجب قطعی طویل‌المدت جریان برق مصرفی منازل و محل‌های کسب‌وکار و النهایه منتج به اذیت و آزار شهروندان عزیز و شریف بوده، دیده و شنیده می‌شود.

که متأسفانه شاهدیم سارقان سازمان‌دهی شده از دیگر استان‌ها به‌صورت چند اکیپی و هم‌زمان در شهرستان و استان ما جولان داده و مشغول چپاول مردم و فراهم نمودن اسباب نارضایتی آنان در این برهه حساس و خطیر هستند .

نمونه آن اخیراً در چند نقطه‌ی شهرستان قائم‌شهر ازجمله منطقه‌ی کفشگرکلای بزرگ رخ‌داده است که با ورود مجاهدانه ی یکی از یادگاران دوران دفاع مقدس و مدافعان حرم و با ایثار و ازخودگذشتگی و درگیری با سارقین مسلح به سلاح سرد و گرم و مجروحیت شدید ایشان ناکام مانده است.

هیئت رزمندگان اسلام شهرستان ضمن تقدیر و تشکر از حرکت قهرمانانه این رزمنده‌ی دلاور اولاً ورود قاطعانه‌ی دستگاه‌های قضائی و امنیتی و انتظامی در شناسایی عوامل این‌گونه اقدامات که موجب نارضایتی ملت و خسران بیت‌المال می‌باشد را خواستار و ثانیاً از متولیان امر در دستگاه‌های ذی‌ربط ازجمله اداره‌ی برق شهرستان و استان، رسیدگی به‌موقع و بهینه به امورات درمانی مضروب این حادثه که در بیمارستان بستری و در حال مداواست، خواستاراست.

چراکه این‌گونه افراد در حقیقت؛

«چون کمالات فانی هستشان این امانی/ که به هر دم نمایند لطف و ایثار دیگر» مولانا

البته نهانی و این کارنهانی حارسان مردمی نباید مانع از انجام وظائف ذاتی دستگاه‌های اجرائی در پیگیری امورات بعدی این عزیزان باشد.

قطعاً ورود به‌موقع مسئولین موجب دلگرمی مردم در پاسداری و نگهبانی از سرمایه‌های ملی بوده که با اندک تدبیر و هزینه از سوی متولیان به دست خواهند آورد.

والسلام/ هیئت رزمندگان اسلام شهرستان قائم‌شهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.