تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 شهریور 1400 - 16:36
کد خبر : 589

مدیر شعب بانک صادرات مازندران:

بانک صادرات نماد یک بانک مردمی است

بانک صادرات نماد یک بانک مردمی است
بانک صادرات ایران بانک بزرگی است که 70 سال است باصلابت در سیستم بانکی کشور می‌درخشد، وظیفه‌ی ماست که با عملکرد خود وارثان خوبی برای گذشتگان و امانت‌دار امینی برای آیندگان باشیم تا آیندگان از ما به نیکی و بزرگی یاد کنند.

مراسم گرامیداشت هفتادمین سالگرد تأسیس بانک صادرات به میزبانی مدیریت بانک صادرات مازندران و با حضور مدیریت محترم بانک صادرات در استان، معاونین، مشتریان برتر، روسای حوزه‌های مالی، ریاست کانون بازنشستگان بانک و همکاران پرتلاش مجموعه‌ی بزرگ بانک صادرات مازندران برگزار شد.

وحید نصیری مدیر شعب بانک صادرات مازندران در جمع کارکنان این بانک با گرامیداشت هفتادمین سالروز تأسیس بانک صادرات ایران در سخنانی گفت: به لحاظ شرایط موجود و شیوع ویروس کرونا نتوانستیم میزبان تمامی همکارانمان در جای‌جای استان باشیم ولی از فرصت به‌دست‌آمده استفاده کرده و این روز فرخنده را خدمت خانواده بزرگ بانک صادرات مازندران تبریک عرض می‌نمایم و امیدوارم با ریشه‌کن شدن این ویروس منحوس سال آینده جشن باشکوهی با حضور تمامی کارکنان خدوم این بانک خوشنام و در شأن و منزلت نام بزرگ بانک صادرات برگزار نماییم. وی افزود: بانک صادرات ایران نماد یک بانک پیشرو، مشکل‌گشا و مردمی است و بدین‌جهت بر خود می‌بالیم که در این مجموعه‌ی سازمانی در حال خدمت به مردم شریف ایران به‌ویژه هم استانی‌های فهیم مازندرانی هستیم.

مدیر بانک صادرات مازندران بیان داشت: خوشبختانه کارکنان بانک صادرات ایران در این مجموعه در دوران خدمت و حتی بعد از آن و ورود به دوران بازنشستگی زندگی سازمانی خوبی را تجربه می‌کنند زیرا یکی از سیاست‌های اصلی بانک صادرات ایران رضایتمندی نیروی انسانی شاغل جهت ارائه‌ی خدمات مطلوب و مناسب به مشتریان است.

وی با بیان اینکه بانک صادرات ایران نقش بسزایی در پرورش و ارتقا شخصیت معنوی و اجتماعی کارکنان خود داشته است افزود: مجموعه بانک صادرات تمام تلاش خود را به کار بسته تا با بکارگیری تمامی ظرفیت‌های موجود، نیروی انسانی متعهد و متخصصی را برای ارائه‌ی خدمات مطلوب بانکی به مشتریان پرورش داده و زمینه‌ساز رضایتمندی مشتریان و مراجعان به این بانک باشد.

وی اظهار داشت: در شرایط سخت اقتصادی موجود که شیوع ویروس کرونا آن را دوچندان کرده است بانک صادرات ایران با حمایت همه‌جانبه از کارکنان خود نشان داد که به‌درستی به اهمیت نیروی انسانی در مدیریت سازمانی واقف است. وی خاطرنشان کرد: مدیران عالی خوب و ژرف‌اندیشی در ارکان بانک صادرات ایران حضور دارند که کارکنان خود را در این برهه‌ی حساس تنها نگذاشته و پشتیبان مجموعه تحت مدیریتشان هستند.

نصیری از دریافت مجوز استخدام ۴۰ نفر در بانک صادرات مازندران خبر داد و گفت: با پیگیری‌ از مدیران عالی بانک صادرات ایران در این شرایط سخت با مجوز استخدام ۴۰ نفر در بانک صادرات مازندران موافقت شد که امیدواریم با ورود این تعداد به شبکه بانک صادرات استان تا حدی کمبود نیروی انسانی مرتفع شود.

وی اذعان داشت: بانک صادرات ایران بانک بزرگی است که ۷۰ سال است باصلابت در سیستم بانکی کشور می‌درخشد، وظیفه‌ی ماست که با عملکرد خود وارثان خوبی برای گذشتگان و امانت‌دار امینی برای آیندگان باشیم تا آیندگان از ما به نیکی و بزرگی یاد کنند.

وی ادامه داد: بانک صادرات مازندران در شبکه بانکی استان رتبه دوم و در بین بانک‌های بورسی و خصوصی رتبه اول را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: بانک صادرات مازندران در رقابت با بانک‌های بزرگ دیگر چیزی کم ندارد و این نشان‌دهنده تلاش مجموعه همکارانمان در جای‌جای استان است.

وحید نصیری مدیر شعب بانک صادرات مازندران در پایان سخنانش گفت: تمام موفقیت‌های بانک صادرات در استان مازندران مدیون و مرهون تلاش شبانه‌روزی مجموعه همکارانمان در صف و ستاد می‌باشد که جا دارد از یکایک این عزیزان تقدیر و تشکر نمایم.

در پایان این مراسم ضمن برش کیک جشن تولد هفتادمین سالگرد تأسیس بانک صادرات ایران از مشتریان ویژه و همچنین مسئولین کانون پیشکسوتان استان با اهداء هدایائی تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.