تاریخ انتشار : پنجشنبه 31 فروردین 1402 - 7:21
کد خبر : 2090

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران:

عملکرد بانک صادرات مازندران قابل تقدیر است

عملکرد بانک صادرات مازندران قابل تقدیر است
معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری مازندران با ارسال نامه‌ای از عملکرد بانک صادرات مازندران در راستای جذب اعتبارات ابلاغی سهم استان تقدیر کرد.

در متن این نامه آمده است؛

جناب آقای رمضانی

مدیریت محترم امور شعب بانک صادرات استان مازندران

بدین‌وسیله از اهتمام و تلاش‌های جنابعالی و همکارانتان در جهت جذب اعتبارات ابلاغی سهم استان، به‌خصوص همکاری آن بانک با دستگاه‌های اجرایی و استانداری در حمایت از واحدهای تولیدی و همچنین پرداخت تسهیلات ابلاغی جزء ۲ بند ب تبصره ۱۶ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ تقدیر به عمل می‌آید.  امید است همواره در ایفای مطلوب به وظایف و خدمت خالصانه و صادقانه به مردم عزیز کشورمان موفق و مؤید باشید.

حسن خیریان پور

معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری مازندران

به گزارش روابط عمومی بانک صادرات مازندران، پیش‌ازاین حسن خیریانپور معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری مازندران در دیدار با ابراهیم رمضانی مدیریت امور شعب بانک صادرات مازندران بابیان اینکه بانکها نقش مهمی در توسعه استان دارند و میتوانند در سال «مهار تورم رشد تولید» در راستای جهش تولید، رونق هر چه بیشتر کسب وکارها و اشتغالزایی نقش بسزایی ایفا نمایند افزود: نقش و جایگاه بانکها در اقتصاد و اشتغال و توسعه کشاورزی، گردشگری، صنعت و تولید میبایست تبیین و احصاء شود.

وی بابیان اینکه بانکها ستون اصلی خیمه اقتصادی کشور هستند و نباید تضعیف شوند، ادامه داد: مسئله شناسی اقتصاد استان میبایست در دستور کار بانکها قرار گیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری مازندران تصریح کرد: مشارکت عظیم فکری و تجربی در اقتصاد استان از رسالت ها و وظایف اصلی بانکها و تولید ثروت که منتج به ایجاد آرامش اجتماعی در جامعه شود از اهداف اصلی فعالیت این بخش است.

وی افزود: احساس مسئولیت اجتماعی برای رؤسای بانکها که نقش اصلی در توسعه اقتصادی دارند یک ضرورت است و بانک ها می بایست در اقتصاد استان تولید فکر کنند.

خیریانپور، اظهار داشت: خوشبختانه در سال گذشته علیرغم مشکلات و مضایق موجود، همراهی خوبی را از سوی بانک‌های استان در راستای رفع مشکلات واحدهای تولیدی شاهد بودیم و این مهم خود را در میزان مصارف بانک ها نسبت به منابع آنها نشان داد که امیدواریم این رویه در سال جاری نیز تداوم داشته باشد.

وی عملکرد بانک صادرات استان را مطلوب و قابلتقدیر ارزیابی کرد و گفت: همکاری و همراهی بانک صادرات مازندران در راستای رفع مشکلات واحدهای تولیدی و رشد و توسعه اقتصادی استان چشمگیر و قابل تقدیر بوده است.

خیریانپور با قدردانی از عملکرد بانک صادرات مازندران به جهت عدم تملیک واحدهای تولیدی و صنعتی بدهکار در سالهای اخیر، افزود: مجموعه مدیریت بانک صادرات مازندران توانست باسیاست تعاملی و فرصت دهی جهت احیا واحدهای تولیدی و کمک به پرداخت حقوق پرسنل این واحدها در سالهای اخیر از طریق طرحهای متنوع بانکی عملکرد قابل تقدیری از خود به نمایش بگذارد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.