رشد ۲۵ درصدی تعداد مشتریان اینترنت بانک کشاورزی
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی، تعداد مشتریان فعال اینترنت بانک کشاورزی در مرداد ماه سال جاری نسبت به مقطع مشابه سال گذشته، ۲۵ درصد افزایش داشته است.
شایان ذکر است در یک سال گذشته سرویس های جدیدی از جمله پیاده سازی سرویس پرداخت لحظه ای (پل)، پیاده سازی خدمات سامانه پیچک، اتصال به سامانه هریم و استعلام رمز دوم پویای کارت، احراز هویت دو عاملی در پروفایل همراه اینترنت بانک، انتقال وجه پایا فایلی، افزودن شناسه واریز در فرآیند انتقال وجه، افزایش سقف مبلغ تراکنش پایا به یک میلیارد ریال در هر تراکنش پایا، مدیریت توکن (تغییر رمز ثابت توکن، تست رمز متغیر توکن، فعال سازی مجدد توکن موبایلی) در خدمات بدون لاگین، امکان غیرفعال سازی خدمات (همراه بانک، کارت، پیامک خبری) در خدمات بدون لاگین، استعلام و پرداخت قبوض برق، تلفن همراه، تلفن ثابت در راستای حذف قبوض کاغذی و افزایش تعداد دوره دستور پرداخت منظم به ۳۶ ماه، در سامانه اینترنت بانک کشاورزی عملیاتی شده است.
این گزارش می افزاید: به طور میانگین بالغ بر یک میلیون تراکنش در ماه از طریق اینترنت بانک کشاورزی، هدایت و کارسازی می شود.
برچسب ها :اخرین خبر ، اخرین خبر شمال کشور ، اینترنت بانک ، بانک کشاورزی ، بانک کشاورزی استان مازندران ، پایگاه خبری و تحلیلی شمال کشور ، حامی شمال ، خبر فارسی ، قطره ، مدیر شعب بانک کشاورزی مازندران ، مهندس قزل سفلی ، هفته نامه حامی شمال
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰