تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 مرداد 1401 - 13:05
کد خبر : 1850

«خبرنگار» خبر از دانش و آگاهی می‌دهد

«ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ»

​چه عظیم است رسالت آنانی که خداوند به قلم و نوشته‌هایشان سوگند یاد می‌کند و چه باشکوه و زیباست واژه خبرنگار که خبر از دانش و آگاهی می‌دهد.

ذهن و بصیرت تک‌تک انسان‌ها، دریچه‌ای است که از آن جهان و وقایع رخ‌داده در آن را می‌نگرند و خبرنگاران، با هنر پرداخت واقعی و روایت مسئولانه رویدادها، وظیفه ساختن ذهن انسان‌ها را بر عهده‌دارند.

شأن و منزلت خبرنگاران، طلایه‌داران راستین خدمت به‌نظام خبررسانی در جمهوری اسلامی ایران بدان جهت است که همواره سعی بر آن داشته‌اند با تلاشی وافر، جهان را با هاله‌ای از قداست در هم آمیزند تا آنچه را که عرضه می‌دارند ارزش خدایی به خود گیرد.

روز خبرنگار تداعی‌گر یاد و خاطره شهید عرصه اطلاع‌رسانی «محمود صارمی» می‌باشد که با خون خود حیات تازه‌ای به عزت خبرنگاران بخشید.

اینجانب ضمن عرض تسلیت ایام شهادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام و یاران باوفایش و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اصحاب رسانه به‌ویژه شهید گران‌قدر محمود صارمی، فرارسیدن روز خبرنگار را به‌تمامی خبرنگاران صدیق و کوشا تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان، سعادت، سلامت و موفقیت ایشان را خواستارم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.