تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آبان 1400 - 1:06
کد خبر : 1174

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مازندران:

بانک مسکن پشتوانه‌ی بنیاد مسکن است

بانک مسکن پشتوانه‌ی بنیاد مسکن است
به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مازندران، مهندس علی‌اصغر آسمانی مقدم مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مازندران با سید حسین حاجی پور مدیر شعب بانک مسکن استان مازندران دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مازندران در سخنانی با توجه به تعاملات خوب بنیاد مسکن با بانک مسکن گفت: بانک مسکن بانکی تخصصی در کمک به ساخت مسکن و پشتوانه‌ای مهم برای بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در خدمت‌رسانی به مردم بوده و امیدوارم این تعاملات بیش از گذشته ادامه یابد تا روزی همه‌ی روستاییان و محرومین عزیزمان از نعمت خانه‌دار شدن، برخوردار شوند.

وی با اشاره به تغییرات بسیار در روستاها در سال‌های گذشته گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در سال‌های گذشته با تلاش و همت کارکنان خود و البته با همکاری بانک مسکن توانسته تغییرات زیادی در چهره‌ی روستاها و مقاوم‌سازی مسکن روستایی ایجاد نماید که دیگر در حوادثی چون زلزله شاهد جان باختن هم‌وطنان و خسارت‌های سنگین در این مناطق نباشیم.

مهندس آسمانی مقدم افزود: در حوزه طرح‌های ملی مسکن (طرح مسکن مهر- طرح اقدام ملی مسکن) و طرح‌های حمایتی مسکن، پرداخت بخش اعظم تسهیلات حمایتی بر عهده بانک مسکن است که با توجه به حجم وسیع متقاضیان این طرح‌ها، جا دارد از تلاش همکاران پرتلاشمان در این بانک صمیمانه قدردانی و تشکر نماییم.

در این دیدار سید حسین حاجی پور مدیر شعب بانک مسکن استان مازندران نیز در سخنانی گفت: همه تلاش دست‌اندرکاران بانک مسکن و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در جهت حل مشکلات مسکونی مردم است.

وی گفت: بانک مسکن همه تلاش‌های خود را به کار خواهد گرفت تا روند اعطای تسهیلات برای توسعه واحدهای مسکونی شتاب گیرد.

حاجی پور ادامه داد: بانک مسکن در مازندران همکاری‌های مناسبی با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان داشته و امیدواریم این روند همکاری روزبه‌روز گسترش یابد.

مدیر امور شعب بانک مسکن استان مازندران خاطرنشان کرد: بانک مسکن و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی درواقع از یک خانواده هستند و در یک‌جهت برای توسعه مسکن فعالیت می‌کنند.

لازم به ذکر است، پس از پیروزی انقلاب اسلامی، بانک مسکن در سال ۱۳۵۸ بر اساس طرح ادغام بانک‌ها (مصوب

۱۷/۰۳/۱۳۵۸ شورای انقلاب اسلامی) از ادغام بانک‌های رهنی ایران، ساختمان، ‌شرکت سرمایه‌گذاری‌های ساختمانی بانک‌های ایران و ۱۳ شرکت پس‌انداز و وام مسکن تشکیل که فعالیت‌های بانکی خود را در بخش ساختمان و مسکن آغاز نمود.

در حال حاضر بانک مسکن با شبکه گسترده خود در سطح کشور به‌عنوان بنگاه اقتصادی معتبر علاوه بر تولید واحدهای مسکونی، در جهت اعطای تسهیلات و خدمات بخش مسکن شامل تسهیلات، افتتاح حساب‌جاری، صدور انواع ضمانت‌نامه‌ها، حوالجات و … فعالیت می‌نماید.

لازم به ذکر است در این دیدار دکتر میثم ربیعی معاون مسکن شهری بنیاد مسکن استان، مهندس علی‌اصغر آسمانی مقدم مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مازندران را همراهی می‌کرد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.