تاریخ انتشار : جمعه 24 آذر 1402 - 18:52
کد خبر : 2423

رئیس فراکسیون کارگری مجلس:

در خصوص مسائل کارگری و بازنشستگان بارها به دولت تذکر داده‌ایم

در خصوص مسائل کارگری و بازنشستگان بارها به دولت تذکر داده‌ایم
رئیس فراکسیون کارگری مجلس گفت: بارها درباره مسائل کارگری و معیشتی بازنشستگان تذکر داده‌شده و دولت باید جبران کند و اگر نتواند به نارضایتی اجتماعی منجر می‌شود.

علی بابایی کارنامی در ارتباط تلفنی با دوازدهمین اردوی سالیانه اعضای هیأت مدیره کانون‌های کارگران بازنشسته و مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی مازندران در کرمانشاه گفت: مبارزه با فساد از مواردی است که به آن تأکیدداریم و برخی فسادها باعث تأسف ما است و به‌عنوان یک نماینده مجلس می‌گویم مجلس هر کاری که بتواند و توانسته برای شفاف‌سازی در حوزه‌های مختلف اقتصادی انجام داده است.

رئیس فراکسیون کارگری مجلس ادامه داد: ما در مجلس نقش نظارتی داریم و برای سایر بخش‌ها دستگاه نظارتی وجود دارد.

وی اظهار کرد: برای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان کمیسیون اجتماعی اقداماتی داشته و دو بحث را پیگیری کردیم که ساماندهی قراردادهای موقت و همسازی سازی حقوق کارگران در وزارتخانه‌ها بود.

نماینده مردم ساری در مجلس ادامه داد: همسان‌سازی حقوق بازنشستگان برای اجرا به ۲۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد و تعاملاتی را با دولت داشته‌ایم، همچنین در برنامه هفتم هم برای این موضوع مواردی در نظر گرفته‌شده تا در سه‌ساله ۹۰ درصد همسان‌سازی انجام شود.

وی بیان کرد: برای معیشت کارگران با توافق شرکای اجتماعی در شورای عالی کار مواردی پیگیری شده و به صحبت‌های وزیر هم نقد دارم.

رئیس فراکسیون کارگری مجلس گفت: من به‌عنوان نماینده مجلس نمی‌پسندم که مردم ما بعد از ۴۰ سال وقتی بیمار می‌شود علاوه بر درد بیماری باید درد هزینه‌های بعد از بیماری و تحمیل هزینه‌های آن را هم تحمل کند./ایلنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.