تاریخ انتشار : دوشنبه 27 آذر 1402 - 15:47
کد خبر : 2477

مدیر شعب بانک صادرات مازندران:

شهدا ناظر بر اعمال ما هستند

شهدا ناظر بر اعمال ما هستند
هفتمین یادواره شهدای بانک صادرات مازندران در مرکز فرهنگی موزه‌ی دفاع مقدس در جوار مزار 8 شهید گمنام دوران دفاع مقدس برگزار شد.

ابراهیم رمضانی مدیر شعب بانک صادرات استان شهدا را ناظر بر اعمال زمینیان دانست و گفت: ما در بانک صادرات ایران به‌عنوان یک بنگاه اقتصادی وظیفه‌ی خطیری بر دوش خود داریم و باید با علم به اینکه شهدا ناظر بر اعمال ما هستند حواسمان به کارهایمان باشد.

وی بابیان اینکه خدمت به خلق باید سرلوحه‌ی کارهای ما باشد افزود: بهداشت اعتباری و رعایت اصول اخلاقی باید سرلوحه‌ی فعالیت همکارانمان در بانک صادرات مازندران باشد.

وی در سخنانی به برنامه‌ریزی و تلاش مجموعه‌ی بانک صادرات ایران در جهت پاسداشت خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان جنگ تحمیلی و آزادگان سرافراز اشاره کرد و گفت: خانواده بانک صادرات استان مازندران ۸ شهید تقدیم انقلاب اسلامی و دفاع مقدس کرده که شامل شهدای نهضت اسلامی و قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، شهدای جنگ تحمیلی و همین‌طور شهدای فاجعه منا هستند.

رمضانی اظهار داشت: بانک صادرات مازندران این افتخار را دارد که ۷۲ فرزند شهید در آن شاغل هستند، همچنین ۱۷ نفر از اعضای خانواده بانک صادرات مازندران از آزادگان سرافراز هستند.

وی بابیان اینکه ۱۷۷ نفر از کارکنان بانک صادرات مازندران از جانبازان سرفراز می‌باشند افزود: در میان خانواده بزرگ بانک صادرات مازندران ۷۴۰ رزمنده مشغول به فعالیت می‌باشند که تعدادی از آنان به درجه بازنشستگی نائل‌آمده‌اند.

وی اظهار داشت: برگزاری یادواره شهدا فرصتی مناسب برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال‌دهنده‌ی اهداف و آرمان‌های شهدا به نسل آینده است.

مدیر شعب بانک صادرات مازندران افزود: برگزاری یادواره شهدا برای تذکر به ره پویندگان شهدا است تا راه آن‌ها با تبیین و بصیرت ادامه یابد.

رمضانی گفت: شهدا ارزشمندترین دارایی خود را نثار این آب‌وخاک کردند و در مقابل ما باید بدانیم برای خدمت به مردم و حمایت از اقتصاد کشور تا چه حدی حاضریم در محضر خدا و شهدا ایثار کرده و از کار مردم گره‌گشایی کنیم.

وی تأکید کرد: نباید فراموش کنیم که وظیفه امروز ما تبیین دستاوردهای انقلاب است و اگر این انقلاب تنومندتر شده به برکت خون شهدا، رهبری امام راحل (ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری است.

وی بیان داشت: امروز مرز تشخیص حق و باطل باریک و شکننده شده است و بصیرت هنرمندانه شهدا با سرافرازی مسیر را برای نسل آینده روشن کرده است.

ابراهیم رمضانی مدیر شعب بانک صادرات مازندران در پایان سخنانش گفت: باید فرهنگ ایثار و شهادت را زنده نگه‌داریم و حافظ و نشر دهنده‌ی پیام شهدا باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.