تاریخ انتشار : جمعه 16 مهر 1400 - 3:20
کد خبر : 983

امام‌جمعه بابلسر:

«بانک دی» الگوی خدمت‌رسانی به خانواده شهداست

«بانک دی» الگوی خدمت‌رسانی به خانواده شهداست
بانک دی با ارائه‌ی خدمات بانکی مطلوب به خانواده‌ی معظم شهدا و ایثارگران الگویی مناسب برای سایر دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌ها برای ارائه خدمت به این قشر از جامعه است.

امام‌جمعه بابلسر در حاشیه مراسم افتتاح باجه بانک دی در ساختمان بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های بابلسر و فریدنکنار گفت: رفع مشکلات خانواده معظم شهدا و ایثارگران باید در اولویت کاری مسئولان باشد.

حجت‌الاسلام قلی پور، خانواده معظم شهدا را سرمایه‌ اجتماعی کشور دانست و گفت: والدین شهدا که با تربیت مثال‌زدنی خویش، دلاور مردان و شیر زنانی برای دفاع از کیان کشور تربیت‌کرده‌اند، حق زیادی بر گردن جامعه دارند و رفع مشکلات این قشر بر عهده همه مسئولان است.

وی بابیان اینکه افتتاح باجه‌های بانک دی تحت عنوان میز خدمت، خدمت‌رسانی به جامعه هدف را تسهیل می‌کند، افزود: ایجاد میز خدمت و ارائه خدمات متنوع بانکی در شهرستان‌ها، صرفه‌جویی در زمان و هزینه را برای خانواده شهدا و ایثارگران به همراه دارد.

حجت‌الاسلام قلی پور خاطرنشان کرد: بانک دی با ارائه‌ی خدمات بانکی مطلوب به خانواده‌ی معظم شهدا و ایثارگران الگویی مناسب برای سایر دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌ها برای ارائه خدمت به این قشر از جامعه است.

وی بابیان اینکه آسایش و آرامش امروز کشور را مدیون جانفشانی و ازخودگذشتگی رزمندگان دوران دفاع مقدس هستیم، گفت: تکریم خانواده‌های شهدا و ایثارگران و جانبازان وظیفه همگانی است و همچنین تکریم افراد یا سازمان‌هایی که به خانواده‌های معزز و معظم شهدا و ایثارگران خدمت‌رسانی می‌کنند، بر ما واجب است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.