تاریخ انتشار : دوشنبه 18 مهر 1401 - 0:27
کد خبر : 1973

مدير شعب بانک مسکن مازندران خبر داد:

ارتقاء درجه مدیریت شعب مازندران به «مدیریت شعب درجه‌یک الف»

ارتقاء درجه مدیریت شعب مازندران به «مدیریت شعب درجه‌یک الف»
سيد حسين حاجي پور مدير شعب بانك مسكن استان مازندران از ارتقاء درجه مديريت شعب بانك مسكن استان مازندران به «مديريت شعب درجه‌یک الف» خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بانک مسکن استان مازندران، سید حسین حاجی پور با اعلام این خبر کسب این موفقیت را مرهون حمایت و اعتماد مشتریان گران‌قدر و وفادار بانک و تلاش و پشتکار یکایک همکاران عنوان نمود و افزود: بی‌شک یکایک همکاران در تمامی ادوار گذشته، همکاران بازنشسته و همکاران شاغل در کلیه سطوح در ستاد و ۵۲ شعبه استان در کسب این موفقیت سهیم بوده که نتیجه تلاش‌های بی‌شائبه همه همکاران جای بسی تبریک و تجلیل دارد.

سید حسین حاجی پور به ارائه شاخص‌های کسب موفقیت مدیریت اشاره نمود و افزود: مدیریت در سال‌های اخیر در بخش‌های مختلف اعم از منابع، مصارف، وصول مطالبات، صدور ضمانت‌نامه و سایر شاخص‌های عملکردی همواره جزء مدیریت‌های برتر کشور بوده و با تحقق کامل اهداف ابلاغی و البته تحقق بیش از اهداف تعیین‌شده موفق شده تا در تمامی ۱۶ دوره مجامع ارزیابی عملکرد در منطقه سبز عملکردی قرار داشته باشد و عالی‌ترین معدل امتیاز و رتبه را درمجموع ۱۶ دوره کسب نماید.

ایشان اظهار نمود: در سال گذشته علاوه بر رشد حدود ۵۰ درصدی مانده منابع، مدیریت مازندران در پرداخت تسهیلات با پرداخت بیش از ۳۳ هزار میلیارد تسهیلات به هم استانی‌های عزیزمان توانست رشد ۱۳۰ درصدی نسبت به سال قبل را رقم بزند و به‌عنوان یکی از مدیریت‌های برتر در این حوزه معرفی شود.

ایشان ادامه داد: به‌واسطه عملکرد بسیار خوب شعب استان در سال گذشته در تمامی بخش‌ها، تعداد ۷ شعبه موفق به ارتقاء درجه شدند که ۲ شعبه از این هفت شعبه به درجه ممتاز ارتقاء پیدا کردند و هم‌اکنون استان مازندران تنها استانی است که در کشور بعد از استان تهران دارای ۳ شعبه ممتاز (مرکزی ساری، مرکزی آمل، مرکزی بابل) می‌باشد.

ایشان افزود: البته شایان‌ذکر است در تداوم ارائه خدمت‌رسانی به مردم شریف استان در ۵ ماهه نخست سال جاری نیز با پرداخت بیش از ۲۵ هزار میلیارد تسهیلات شاهد رشد ۳۰۵ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل (۵ ماهه ابتدای سال قبل) هستیم و طی همین مدت حدود ۶۲۰۰ واحد بااعتباری بالغ‌بر ۱۸ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال در طرح نهضت ملی مسکن، تأمین مالی شده‌اند.

سید حسین حاجی پور یکی دیگر از شاخص‌های مهم در کسب این موفقیت را حمایت و اعتماد مشتریان گران‌قدر و وفادار بانک علاوه بر همدلی و همراهی بین کارکنان مدیریت و شعب، برنامه‌ریزی و انسجام تیمی، سازمان‌دهی مطلوب و استفاده از مزیت‌های رقابتی اعلام نمود.

وی در بخش دیگری از سخنانش بر ضرورت برنامه محور بودن مدیریت و شعب تأکید نمود و بیان داشت: با به‌کارگیری نگرشی نوین همراه با رویکرد مبتنی بر دانش‌محور بودن و تأکید بر مشارکت گروهی، تقویت مهارت‌های ارتباطی کارکنان جهت جلب اعتماد مشتریان، سعی نمودیم با پیاده‌سازی اقدامات هدفمند و برنامه‌ریزی در بخش‌های مختلف اعم از حوزه جذب منابع، وصول مطالبات و…، ضمن دستیابی به اهداف و ارتقای روحیه مشارکت فعال همکاران در تحقق اهداف، رضایت هرچه بیشتر مشتریان را نیز جلب نماییم.

ایشان توجه به منابع انسانی را بسیار حائز اهمیت دانست و تأکید نمود: دانش و تجارب همکاران استان در کنار تلاش و پویایی و اشتراک آن به‌صورت مستمر بین همکاران شعب، منجر به عملکرد عالی و شکوفایی استعدادهای بالقوه گردیده که امروز چنین افتخاراتی را برای مدیریت به همراه داشته است.

سید حسین حاجی پور تصریح کرد: توجه به رضایت‌مندی و اعتماد مشتریان، همت، همگامی و استقرار رویکرد اتحاد، انسجام و یکپارچگی همکاران در مدیریت و شعب، با توجه به ظرفیت بالای استان، کماکان می‌توانیم موفقیت‌های بزرگی را رقم بزنیم.

وی در پایان مجدداً ارتقاء درجه مدیریت را به‌تمامی مشتریان ارزشمند بانک، همکاران، مدیران، روسای دوایر و شعب که به‌افتخار بازنشستگی نائل گردیدند و تمامی همکاران شاغل تبریک گفت و بر اتخاذ تدابیر مقتضی جهت استمرار این موفقیت‌ها تأکید نمود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.