تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 دی 1400 - 3:23
کد خبر : 1601

در طی 24 ساعت گذشته صورت پذیرفت :

 برفروبی ۱۲۰۰کیلومتر از محورهای مازندران

 برفروبی ۱۲۰۰کیلومتر از محورهای مازندران
در24ساعت گذشته بیش از1200کیلومتر از محورهای کوهستانی این استان در 338 مرحله برف روبی شد.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران عنوان کرد : در۲۴ساعت گذشته بیش از۱۲۰۰کیلومتر از محورهای کوهستانی این استان در ۳۳۸ مرحله برف روبی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران ، مهندس اسماعیل فولادی ضمن اعلام این مطلب گفت : با توجه به کاهش دما و بارش برف در طی چند روز آینده در سطح محورهای کوهستانی به کلیه رانندگانی که قصد تردد از محورهای کوهستانی را دارند توصیه می شود ضمن رعایت قوانین و مقرارت ، تجهیزات و امکانات ایمنی از جمله زنجیر چرخ را همراه داشته باشند.

وی ادامه داد: هم اکنون ۳۳ اکیپ راهداری با بکار گیری ۲۵۰ دستگاه ماشین آلات راهداری و ۳۵۰ راهدار در محورهای کوهستانی و مواصلاتی استان مستقر هستند.

سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران طول محورهای برفگیر مازندران را ۳۷۰۰ کیلومتر اعلام و عنوان نمود.: در حال حاضر ۲۲ راهدارخانه در محورهای مواصلاتی استان تجهیز شده و آماده سرویس دهی به مسافران و در راه ماندگان است.

مهندس فولادی خاطر نشان ساخت: مسافرین و رانندگان محترم می‌توانند جهت کسب آگاهی از آخرین وضعیت راهها ، انسدادها یا محدودیت‌های احتمالی تردد و شرایط جوی به سایت www.141.ir مراجعه نموده و یا با تلفن گویای ۱۴۱ تماس حاصل فرمایند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.