تاریخ انتشار : شنبه 13 آبان 1402 - 18:14
کد خبر : 2230

مدیر شعب بانک صادرات مازندران:

«بانک صادرات» طلایه‌دار خدمت به مردم است

«بانک صادرات» طلایه‌دار خدمت به مردم است
مدیر شعب بانک صادرات استان مازندران به‌منظور پاسخگویی به سؤالات عموم مردم با حضور در دفتر استانداری غرب مازندران پاسخگوی مراجعین بود.

به گزارش روابط عمومی بانک صادرات استان مازندران، ابراهیم رمضانی در حاشیه‌ی این میز خدمت در سخنانی گفت: پاسخگویی در کمترین زمان ممکن و رسیدگی به درخواست‌ها و انتظارات مردمی از مهم‌ترین اهداف بانک صادرات است.

وی خاطرنشان کرد: همه تلاش همکارانمان در مجموعه‌ی بانک صادرات پاسخگویی به‌موقع و سریع به خواسته‌ها و انتظارات مردم و رفع نیاز آن‌ها است.

مدیر شعب بانک صادرات استان مازندران بر لزوم رعایت احترام و کرامت انسانی مراجعان تأکید کرد و گفت: باید تقاضاهایی که موجبات اشتغال‌زایی، رشد و توسعه اقتصادی را در استان فراهم می‌کنند؛ در اولویت بررسی و اقدام قرار گیرند.

رمضانی بیان داشت: کارکنان بانک صادرات مازندران با تمام توان و ظرفیت در خدمت مردم هستند و می‌خواهند طلایه‌دار خدمت به مردم در شبکه بانکی استان باشند.

وی با تأکید بر اینکه یکی از برنامه‌ها و اولویت‌های بانک صادرات راهنمایی و پاسخگویی به مردم است، افزود: برگزاری میز خدمت در راستای حقوق شهروندی، ارائه خدمات هر چه مطلوب‌تر، ارتباط نزدیک با مردم، توسعه فعالیت‌ها و پاسخگویی مسئولان می‌باشد.

لازم به ذکر است به‌منظور فراهم شدن امکانات و زیرساخت‌ها در همه نقاط استان و دور ماندن از خطرات جاده‌ای و سلامت مردم دفتر استانداری غرب مازندران در نوشهر راه‌اندازی شده است و مدیران استان به‌تناوب جهت پاسخگویی به درخواست شهروندان فهیم غرب استان در این مکان حاضر می‌شوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.