تاریخ انتشار : پنجشنبه 4 آذر 1400 - 17:12
کد خبر : 1328

مسئول مدیریت امور مجامع بسیج سپاه کربلا:

بسیج قدرت نرم اثرگذار در زوایای مختلف جامعه است

«حسن افشار» در حاشیه برگزاری اولین اجلاسیه مجمع بسیج شهرستان بهشهر اظهار کرد: هدف از تشکیل مجمع بسیج، تولید فکر، ایده و راهکار برای کمک به تحقق جامعه اسلامی با استفاده از خرد جمعی است.

مسئول مدیریت امور مجامع بسیج سپاه کربلا افزود: هر قشر و شورایی از بسیجیان یک اتاق فکر است  که می‌تواند جهت پیشبرد اهداف مفید واقع شوند.

وی خاطرنشان کرد: این طرح موجب خواهد شد خود بسیجیان با تبادل‌نظر و بررسی نیازمندی‌ها، ضعف‌ها و نقاط قوت تصمیماتی را برای اجرا در سطح استان یا شهرستان اتخاذ می‌کنند که متناسب با همان نیازمندی‌ها و نظرات خود بسیجیان خواهد بود.

افشار گفت: احصاء مشکلات و دادن راهکار و پس‌ازآن مطالبه گری از مسئولین با تأکید بر وحدت و یکپارچگی و خنثی شدن توطئه‌های دشمن، از وظایف کارگروه‌های تخصصی (اتاق‌های فکر)  است که به‌عنوان یک ظرفیت فکری می‌تواند راه گشا و نویدبخش رشد و شکوفایی در عرصه‌های مختلف باشد.

مسئول مدیریت امور مجامع بسیج سپاه کربلا افزود: باید تلاش شود تا طرح‌های ارائه‌شده به مجمع برای رفع مشکلات و متناسب با معضلات منطقه و محله و کاربردی باشد.

وی یادآور شد: بسیج قدرت نرم اثرگذار در زوایای مختلف جامعه است که می‌تواند در بخش‌های مختلف اثرگذار بوده و با تشکیل اتاق فکر مطالبه گری درست و صحیح برای رفع مشکلات و معضلات جامعه داشته باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.