تاریخ انتشار : شنبه 6 شهریور 1400 - 14:22
کد خبر : 369

در سومین روز از هفته دولت صورت پذیرفت:

بهره برداری ازعملیات بهسازی و آسفالت محور بلده _ خشواش آمل

بهره برداری ازعملیات بهسازی و آسفالت محور بلده _ خشواش آمل
با حضور مسئولین سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور و مسئولین استانی فاز اول عملیات بهسازی و آسفالت محور ارتباطی بلده _ خشواش شهرستان آمل ( راه دسترسی به مزار شهدای گمنام) به طول 10 کیلومتر و با اعتباری بالغ بر125 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران ، در این مراسم که باحضور دکتر تیموری معاون برنامه ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ، دکتر اکبری معاون راهداری سازمان، دکتر حاجی پور نماینده مردم شریف آمل در مجلس شورای اسلامی ،مهندس نجفی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران و جمع کثیری از مسولین استانی و شهرستانی برگزار شد ، دکتر محمد تیموری معاون برنامه ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در طی سخنانی ضمن تبریک گرامیداشت هفته دولت عنوان کرد : هفته دولت یادآور فداکاری‏های فرزندان پاک نهاد و گرانقدر انقلاب و احیا کننده روزهای پرشور خدمتگزاری، شهیدان بزرگ، رجایی و باهنر است و این هفته فرصت مناسبی برای تبیین خدمات نظام اسلامی به آحاد مردم است.

معاون برنامه ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: در سال جاری جهت سرعت بخشیدن به پروژه های راه روستایی به خصوص پروژه های با پیشرفت فیزیکی بالای ۷۰ درصد ، تفاهم نامه هایی بین سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با استان ها منعقد شد.
دکتر تیموری خاطر نشان ساخت: راه روستایی به عنوان قسمتی از توسعه روستایی، یکی از فعالیت‌های سازمان را تشکیل می‌دهد که شامل حفظ و نگهداری راه‌های روستایی اعم از ترمیم و لکه‌گیری آسفالت، خط‌کشی راه‌های آسفالته، نصب علائم، شانه سازی و پاک‌سازی حریم راه‌های روستایی است.
مهندس عباسعلی نجفی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران نیز در این مراسم ضمن قدردانی از حمایت های همه جانبه مدیران سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در خصوص تامین اعتبارات مورد نیاز برای اجرای پروژه های عمرانی در سطح استان اظهار داشت : عملیات بهسازی و آسفالت راه مذکور در دو فاز برنامه ریزی شده که به همت تمامی مدیران عملیات فاز اول آن به طول ۱۰ کیلومتر با صرف اعتباری بالغ بر ۱۲۵ میلیارد ریال به بهره برداری رسیده و مراحل عقد قرارداد اجرای فاز دوم آن نیز انجام و به زودی عملیات آن اجرایی می گردد.
وی ادامه داد : همزمان با اجرای عملیات آسفالت ، عملیات ایمن سازی محور در قالب خط کشی ، نصب گاردریل و تابلو نیز اجرایی گردید.
مهندس نجفی در خصوص دیگر پروژه های افتتاحی این اداره کل در هفته دولت اظهار داشت : در هفته یاد شده این اداره کل ۶۹ پروژه در حوزه راهداری و فنی و راه های روستایی را با صرف اعتباری بالغ بر ۱۱۳۰ میلیارد ریال به بهره برداری رساند.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران تصریح کرد: ان شاء الله بتوانیم در سایه تعامل و همدلی و خدمت صادقانه تلاشهای مضاعفی را همچون گذشته برای ایجاد یک راه روستایی مناسب و ایمن در استانی سر سبزی چون مازندران ایجاد نموده تا باعث رشد و ترقی در تمامی جهات در این خطه ولایت مدار باشیم.
گفتنی است: مازندران بیش از ۱۰۴۰۰ کیلومتر راه ارتباطی داشته که از این میزان حدود ۷۸۴۴کیلومتر راه روستایی است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.