تاریخ انتشار : شنبه 13 آبان 1402 - 13:53
کد خبر : 2193

رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی مازندران:

خدمات بیمه تکمیلی باید افزایش یابد

خدمات بیمه تکمیلی باید افزایش یابد
نشست مشترک کانون‌های بازنشستگان تأمین اجتماعی استان مازندران و مدیرعامل شرکت آتیه سازان حافظ برگزار شد.

رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی استان مازندران گفت: به علت کافی نبودن خدمات درمانی بیمه پایه، عموم بازنشستگان مجبورند به بیمه تکمیلی روی بیاورند و این یعنی افزایش سهم پرداخت از جیب بازنشستگان.

نصرت‌الله دریابیگی در نشست مشترک کانون‌های بازنشستگان تأمین اجتماعی استان مازندران و مدیرعامل شرکت آتیه سازان حافظ، بر ارتقای خدمات ارائه‌شده از سوی این شرکت تأکید کرد و گفت: گرایش بازنشستگان تأمین اجتماعی به بیمه‌های مکمل همچون شرکت آتیه سازان حافظ ناشی از ضعف بیمه پایه یعنی تأمین اجتماعی است و امیدواریم در سال جاری، در صوت برنده شدن در مناقصه، شاهد ارتقای خدمات بیمه آتیه و پرداخت به‌موقع هزینه‌های سنگین درمانی از سوی این شرکت باشیم.

وی در ادامه خواستار نظارت بیشتر شرکت آتیه سازان حافظ بر عملکرد مراکز درمانی طرف قرارداد این شرکت و بهبود نحوه پرداخت هزینه‌های درمانی به بازنشستگان شد.

همچنین علیرضا نمازی (مدیرعامل شرکت بیمه آتیه سازان حافظ) در جمع کانون‌های بازنشستگان تأمین اجتماعی استان مازندران؛ وعده ارتقای خدمات درمانی مراکز طرف قرارداد این شرکت و پرداخت به‌موقع هزینه‌های درمانی را داد.

به گفته وی؛ تفاهم‌نامه‌ای با بانک عامل امضاشده است که چنانچه به هر دلیلی تأمین منابع مالی خسارت درمان از سوی بیمه‌گذار با تأخیر صورت گیرد؛ بانک عامل از محل اعتبارات شرکت؛ نسبت به پرداخت خسارت‌های درمان اقدام نماید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.