تاریخ انتشار : سه شنبه 7 دی 1400 - 23:43
کد خبر : 1546

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران:

راه‌اندازی «اندیشکده تعاون» در مازندران

راه‌اندازی «اندیشکده تعاون» در مازندران
سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران از راه‌اندازی «اندیشکده تعاون» در مازندران خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران، علی باقری در سی‌امین گردهمایی سرپرستان روزنامه کار و کارگر سراسر کشور در ساری گفت: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حوزه کار، تولید، اشتغال و تعاون خدمتگزار مردم هستیم.

وی به طرح زیست‌بوم اشتغال کشور باهدف ایجاد اشتغال از سوی دولت اشاره کرد و گفت: می‌طلبد دستگاه‌های مختلف برای تحقق این مهم که تحت عنوان بیانیه گام دوم از آن یاد می‌شود همکاری لازم داشته باشند.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران افزود: زیست‌بوم اشتغال، دو گروه افراد بیکار و افراد فاقد شغل شایسته را به‌عنوان مخاطب در نظر دارد و تلاش می‌کند برای افراد بیکار شغل ایجاد کرده و وضعیت شغلی افراد فاقد شغل شایسته را نیز بهبود بخشد.

وی به عزم دولت برای ایجاد اشتغال اشاره کرد و ادامه داد: تحقق این موضوع مستلزم همکاری همه دستگاه‌ها و نهادها است. باقری با اعلام اینکه ۱۴ هزار تعاونی در استان مازندران به ثبت رسیده است از راه‌اندازی اندیشکده تعاون در استان خبر داد و افزود: این اقدام روح تعاون و همکاری را در بین دانش آموزان ارتقاء می‌دهد. وی ادامه داد: رسانه‌ها به‌ویژه روزنامه کار و کارگر همسو با اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در توسعه و ترویج فرهنگ تعاون نقش مهمی دارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.