تاریخ انتشار : پنجشنبه 28 دی 1402 - 1:12
کد خبر : 2523

مدیر شعب بانک صادرات مازندران:

«بانک صادرات» نماد بانکداری پایدار در اقتصاد است

«بانک صادرات» نماد بانکداری پایدار در اقتصاد است
مدیر شعب بانک صادرات مازندران با محمدحسن شریف‌زاده مدیرعامل شرکت صنایع شیمیایی و رنگ‌سازی هیراد شیمی دیدار و گفتگو کرد.

مدیر شعب بانک صادرات استان مازندران بر آمادگی این بانک برای توسعه همکاری با این شرکت تأکید کرد و افزود: بانک صادرات تمام تلاش خود را به کار بسته است تا با استفاده از ابزارها و طرح‌های متنوع بانکی نیاز مشتریان خود را تأمین نماید.

وی خاطرنشان کرد: بانک صادرات ایران به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین بانک‌های کشور و داشتن گسترده‌ترین شبکه جغرافیایی شعب داخلی و خارجی، تعداد مشتریان حقیقی و مشتریان صنعتی و همچنین سهم از صنعت کشور در رده برترین بانک‌های کشور است و سهم آن از تولید و تولید ناخالص داخلی قابل‌توجه است و مجموعه‌هایی که با مشارکت بانک صادرات ایران تأسیس‌شده‌ و یا با تأمین مالی و سرمایه در گردش این بانک در حال تولید هستند، بخش قابل‌ملاحظه‌ای از اقتصاد کشور را شامل می‌شوند که این سابقه درخشان شایسته احترام است.

وی بابیان اینکه بانک صادرات نماد بانکداری پایدار در اقتصاد ایران است افزود: در تلاش هستیم تا بانک صادرات ایران بتواند در زنجیره تأمین مالی تولید، پیشگام باشد.

وی در ادامه گفت: زنجیره تأمین مالی در بانک صادرات ایران صرفه‌جویی قابل‌ملاحظه‌ای در خلق نقدینگی در اقتصاد کشور دارد و به دنبال آن هستیم که تأمین مالی مدنظر شرکت صنایع شیمیایی و  رنگ‌سازی هیراد شیمی را با خلق نقدینگی کمتر و ارزش‌افزوده بیشتر در تولید، ایجاد نماییم.

مدیر شعب بانک صادرات استان مازندران بابیان اینکه تأمین مالی ریالی و ارزی در کنار استفاده از ظرفیت اوراق مرابحه، گواهی سپرده عام و خاص برای کمک به طرح‌های توسعه‌ای شرکت صنایع شیمیایی و  رنگ‌سازی هیراد شیمی مدنظر است افزود: علاوه بر این از توانمندی‌های بانک در استفاده از تعهدات برای تأمین مالی و کمک به ترویج و توسعه تولید در شرکت صنایع شیمیایی و  رنگ‌سازی هیراد استفاده خواهیم کرد و در همین راستا برای حمایت از سرمایه‌های انسانی این شرکت و شرکت‌های زیرمجموعه نیز خدمات بانکی و مالی ویژه‌ای ارائه خواهیم داد.

محمدحسن شریف‌زاده مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت صنایع شیمیایی و  رنگ‌سازی هیراد شیمی در این دیدار بیان داشت: بسیار خرسندیم در فاز اول به‌منظور برآورده کردن نیاز کشور و اشتغال جوانان تحصیل‌کرده این مرزوبوم با ظرفیت سالانه ۲۵۰۰۰ تن علاوه بر تولید محصولات خود، شعار «هیراد رنگین‌کمان زندگی» را به خانه‌های مردم ایران عزیز هدیه نمودیم.

وی افزود: طرح توسعه این کارخانه با نظر به آینده و نوآوری جهت تولید و توزیع محصولات جدید با بهره‌گیری از مجرب‌ترین و کارآمدترین کادر تحقیق، تولید، کنترل کیفی، فروش، توزیع و پشتیبانی در حال برنامه‌ریزی و اجرای زیرساخت‌های لازم جهت توسعه‌ی این شرکت می‌باشد.

محمدحسن شریف‌زاده مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت صنایع شیمیایی و  رنگ‌سازی هیراد شیمی با قدردانی از نگاه ویژه بانک صادرات ایران به حمایت از صنعت و تولید، انعقاد این نشست را گام بزرگی در جهت تولید و اشتغال و عملیاتی کردن طرح‌های توسعه‌ای این شرکت برشمرد.

لازم به ذکر است شرکت صنایع شیمیایی و  رنگ‌سازی هیراد شیمی از سال ۱۳۸۲ شروع به فعالیت نموده و در حال حاضر در شهرک صنعتی گرمسار، در زمینه‌ی تولید رنگ‌های ساختمانی، صنعتی و غیره مشغول به فعالیت است. این کارخانه دارای آزمایشگاه مجهز به تجهیزات کامل جهت کنترل کیفی محصولات و نیز اجرای دقیق مقررات موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی می‌باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.