تاریخ انتشار : پنجشنبه 25 آذر 1400 - 1:51
کد خبر : 1487

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی وارد مازندران شد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی وارد مازندران شد
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه سفرهای استانی خود، به منظور آشنایی و بررسی مسائل و مشکلات عرصه فرهنگ و هنر، از فرود گاه دشت ناز ساری وارد استان مازندران شد.

محمدمهدی اسماعیلی در ادامه سفرهای استانی دولت سیزدهم برای شرکت و سخنرانی در آیین اختتامیه مرحله نهایی شانزدهمین جشنواره ملی و بین‌المللی تلاوت‌های مجلسی کشور به استان مازندران سفر کرده است.

بنا براین گزارش وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از طریق فرودگاه بین المللی دشت ناز ساری وارد استان ولایت مدار و شهید پرور مازندران شد و بعد از گفتگو با «سید محمود حسینی پور» استاندار مازندران و «عباس زارع» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با حضور در صدا و سیمای مرکز تبرستان به تشریح فعالیت های و اقدامات این وزارتخانه در حوزه های مختلف فرهنگی، هنری، دینی و … پرداخت.

حضور در گلزار شهدا و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان، بازدید از صنایع چوب و کاغذ مازندران بزرگترین شرکت تولید کننده کاغذ در خاورمیانه به منظور بررسی چالش‌های این مجموعه با هدف خودکفا شدن کشور در تولید کاغذ، بازدید از پروژه تالار مرکزی با هدف آشنایی از آخرین وضعیت این طرح زیرساختی فرهنگ و هنر، نشست صمیمی با حجت الاسلام والمسلمین «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران از دیگر برنامه های این سفر استانی اسماعیلی است.

لازم به ذکر است مرحله نهایی شانزدهمین جشنواره ملی و بین‌المللی تلاوت‌های مجلسی کشور بعد از ظهر روز سه‌شنبه ۲۳ آذر در دانشگاه آزاد اسلامی قائم شهر آغاز به کار کرد و ۶۰قاری قرآن کریم به همراه ۱۰داور بین المللی در شهرستان های قائم شهر، ساری و گرگان برای حضور در بخش بین الملل این جشنواره با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

آیین پایانی این جشنواره نیز ساعت ۱۰و ۳۰دقیقه روز پنجشنبه ۲۵ آذر در حسینیه ثارالله قائم شهر برگزار می شود.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.