تاریخ انتشار : یکشنبه 2 آبان 1400 - 18:22
کد خبر : 1121

پیام تبریک استاندار مازندران به مناسبت هفته بیمه سلامت

پیام تبریک استاندار مازندران به مناسبت هفته بیمه سلامت
احمد حسین زادگان استاندار مازندران با صدور پیامی به مناسبت هفته بیمه سلامت این مناسبت را به فعالان این حوزه تبریک گفت. متن پیام استاندار مازندران به شرح ذیل است.

بسمه تعالی

هفته بیمه سلامت که هر ساله از سوم آبان، سالروز تصویب قانون بیمه همگانی آغاز می شود، فرصت مغتنمی است تا اقدامات، فعالیت ها و سیاست های حوزه سلامت، ارزیابی و دستاوردهای ارزشمند آن به مردم شریف استان معرفی گردد.

سلامت، یکی از شاخصه های مهم توسعه یافتگی هر کشوری است و جامعه سالم بستر ساز توسعه ، رشد و شکوفایی در تمامی عرصه ها محسوب می شود. سازمان بیمه سلامت ایران به عنوان بزرگترین سازمان بیمه درمانی کشور با تمرکز بر توسعه نظام بیمه‌ای تلاش دارد تا با استقرار کامل سازمان الکترونیک، خرید راهبردی خدمات سلامت ، افزایش کارایی ، ارتقاء بهره‌وری و پوشش بیمه سلامت همگانی در کشور به حداکثر رضایتمندی هموطنان دست یابد.

در این میان برخورداری روستائیان ، افراد بی بضاعت از بیمه رایگان و نیز  پوشش رایگان بیمه ای سایر افراد فاقد پوشش بیمه علی الخصوص بیماران کرونایی از دیگر خدمات این سازمان در عرصه نظام سلامت کشور است.

اینجانب آغاز هفته بیمه سلامت و تقارن آن با خجسته ایام ربیع الاول و هفته وحدت را به کلیه خادمین بخش سلامت به ویژه مدیران و کارکنان خدوم و متعهد اداره کل بیمه سلامت استان مازندران تبریک و تهنیت عرض نموده و صحت و توفیقات روز افزونشان را از خداوند متعال مسئلت می نمایم.

احمد حسین زادگان/ استاندار مازندران

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.