تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 مهر 1400 - 18:52
کد خبر : 961

مدیر کل دامپزشکی مازندران:

تلاشگران دامپزشکی پیشگامان عرصه سلامت هستند

تلاشگران دامپزشکی پیشگامان عرصه سلامت هستند
به گزارش روابط عمومی دامپزشکی مازندران ، نشست مطبوعاتی مشترک مدیر کل دامپزشکی و رئیس شورای نظام دامپزشکی مازندران به مناسبت 14 مهر ماه روز ملی دامپزشکی در محل اداره کل برگزار شد.

مدیر کل دامپزشکی مازندران در نشست خبری مشترک با رئیس نظام دامپزشکی مازندران از فعالان حرفه دامپزشکی در مازندران قدردانی کرد.

دکتر گلپایگانی مدیر کل دامپزشکی مازندران در جمع نمایندگان اصحاب رسانه در مازندران ، ضمن قدردانی از فعالیت تلاشگران حرفه دامپزشکی در مازندران از آنان به عنوان پیشگامان سلامت نام برد و فعالیت این گروه را در تامین امنیت غذائی حائز اهمیت خواند و افزود : نتیجه تلاش پیشگامان سلامت ارتقاء سلامت ، برقراری امنیت غذائی و رشد اقتصادی کشور خواهد بود.

وی در ادامه با اشاره به تصویب قانون سازمان دامپزشکی کشور در سال ۱۳۵۰ گفت ، نیم قرن از قانون مند شدن فعالیت های دامپزشکی می گذرد و با توجه به شعار امسال روز ملی دامپزشکی تحت عنوان ” نقش دامپزشکان در بحران کووید ۱۹ ” از مردم خواست تا حفظ سلامت خود با وجود بیماری هوشمند کرونا ، مسائل بهداشتی را رعایت و مواد پروتئینی و فرآورده های خام دامی سالم و بهداشتی را تحت نظارت دامپزشکی و از مراکز مجاز تهیه کنند.

دکتر ناصر دستوریان رئیس شورای نظام دامپزشکی مازندران در این نشست خبری گفت ، چهارمین دوره شورای نظام دامپزشکی مازندران با تعامل سازنده ای که با بخش دولتی ایجاد کرد توانست در کوتاهترین زمان ممکن درخواست های ارباب رجوع و بهره برداران را به نتیجه برساند.

وی از جمله عملکرد این دوره شورا را تامین امنیت شغلی بیش از ۳ هزار عضو نظام دامپزشکی مازندران عنوان کرد و بر ادامه این روند تاکید داشت.

گفتنی است به دلیل ایجاد فاصله گذاری اجتماعی و بر اساس پروتکل های بهداشتی ستاد ملی مقابله با کرونا این نشست خبری با حضور حداقلی اصحاب رسانه به نمایندگی از سایر رسانه های استان برگزار شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.